نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 10:03

عملیات اجرایی جایگاه سوخت فرودگاه کلاله بزودی آغاز می شود

گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: عملیات اجرایی جایگاه سوخت فرودگاه کلاله بزودی آغاز و یکی از مهمترین حلقه‌های زنجیره فعالیت مستمر این فرودگاه تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی مهیایی شامگاه یکشنبه در بازدید از فرودگاه کلاله در شرق گلستان اظهار کرد: پیش بینی ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت سیزدهم برای پروژه جایگاه سوخت، امیدها را برای رونق دوباره یکی از مهمترین ناوگان‌های عمومی در حوزه مسافر و بار در شرق استان گلستان زنده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: با توجه به موقعیت حساس فرودگاه کلاله که در مجاورت پارک ملی گلستان و ضرورت صیانت از جنگل‌های هیرکانی در زمان آتش‌سوزی و استقرار بالگرد اطفای حریق در این فرودگاه، تسریع در اجرای این مطالبه چندین ساله مردم شرق گلستان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: جایگاه سوخت این فرودگاه شامل ابنیه، سایبان، واحدهای سوخت رسان و مخازن است که تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن احداث شده و به بهره‌برداری برسد.

مهیایی افزود: مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار توسط شرکت فرودگاه‌های کشور و ۲۰۰ میلیارد ریال آن توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تأمین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد: مشکلات فنی در اجرای جایگاه سوخت فرودگاه بررسی و رفع شده و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن؛ با اعتبار تخصیصی ۴۵۰ میلیارد ریال (از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان) توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وزارت نفت خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1246093

مهمترین اخبار ایران و جهان: