نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 10:58

ایمان به نصرت الهی خرمشهر را فتح کرد

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه عامل اصلی فتح خرمشهر اعتقاد و ایمان به نصرت الهی بود گفت: سوم خرداد سند پرافتخار مقاومت مردم ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عامل اصلی فتح خرمشهر اعتقاد رزمندگان به نصرت الهی بود اظهار کرد: فتح خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود که با تکیه بر ایمان به خدا و اخلاص بدست آمد و بسیاری از معادلات سیاسی و نظامی را به زد.

وی از اجرای ویژه‌برنامه‌های سوم خرداد خبر داد و افزود: برای این ایام ۳۰ عنوان و ۴۰۰ برنامه فرهنگی توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج در سطح شهر و روستا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه سوم خرداد از روزهای مهم و ماندگار تاریخ مقاومت‌ مردم ایران است که در ذهن و تاریخ این سرزمین باقی خواهد ماند گفت: فتح خرمشهر سند پرافتخار محکمی است برای کشور عزیزمان که رزمندگان اسلام با دستان خالی در مقابل قدرت‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات ایستادگی کردند و حماسه‌ای عظیم رقم زدند.

وی با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، گردان‌های امام علی(ع)، گردان کوثر، پیشکسوتان و حضور مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا افزود: در راستای جهاد تبیین برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور راویان و هادیان سیاسی، غبارروبی و عطرافشانی در شهرها و بخش‌ها و در ۱۰۰ نقطه توسط پایگاه‌های مقاومت برگزار خواهد شد.

مختاری با بیان اینکه در تمام پایگاه‌ها، محلات و اقشار و بسیج ادارات برنامه‌هایی متناسب با این روز تدوین و اجرا خواهد شد. افزود: در راستای دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان از خانواده‌های شهدا سرکشی و مدال افتخار به نام شهید تقدیم خواهد شد.

وی گفت: سخنرانی قبل از خطبه‌‌های نماز جمعه، حضور بسیجیان و دسته‌های رزمی پایگاه‌ها در مراسم نماز جمعه، رژه موتوری، فضاسازی ادارات، ویزیت رایگان، ایستگاه صلواتی، طبخ غذا، نمایشگاه عکس، اردوهای جهادی، مسابقات ورزشی، ساخت مستند از شهدا در راستای کنگره و جشن ویژه دختران و میلاد باسعادت امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1232949

مهمترین اخبار ایران و جهان: