نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 18:21

۳۰ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند

اراک-رئیس کل دادگستری استان مرکزی از آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در این خصوص اظهار کرد: مجموع بدهی این زندانیان بیش از ۴۱۶ میلیارد ریال بود که ۴۰۱ میلیارد ریال آن به صورت پذیرش اعسار تأمین شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: حدود ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان نیز با پرداخت تسهیلات از سوی مؤسسات مالی و اعتباری به زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

رئیس هیأت امنای ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی ادامه داد: حدود ۸ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان نیز از سوی این ستاد و خیران خاص پرداخت شد.

وی گفت: حدود ۸۷۵ میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان از سوی شاکیان بخشیده و بقیه نیز از محل آورده مددجویان تأمین شد.

رئیس هیأت امنای ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی اظهار کرد: سال گذشته ۳۲۰ زندانی جرایم غیرعمد این استان با حمایت خیران و پیگیری‌های این ستاد از زندان آزاد شدند. هم اکنون بیش از ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های خیران نیک‌اندیش هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره حساب‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209405

مهمترین اخبار ایران و جهان: