نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 20:25

فعالیت گروه‌های جهادی و مردمی در قالب‌های رسانه‌ای جلوه‌گر شود

رشت - دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف، گفت: فعالیت گروه‌های جهادی و مردمی در قالب‌های رسانه‌ای و هنری جلوه‌گر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی عصر شنبه در مراسم افتتاحیه دوره آموزش رسانه‌ای ماجرای محله در رشت، اظهار کرد: جریان رسانه‌ای باید پشت جریان جهادی و انقلابی قرار گیرد.

وی با اشاره به تلاش دشمن در ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی، افزود: دشمن از لحاظ قالب بسیار قوی عمل کرده است اما در حوزه محتوا بسیار فقیر هستند.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به محتوای سخیف و ضعیف دشمن در بخش‌های مختلف، بیان کرد: دشمن با محتوای ناچیز با استفاده کاربردی از قالب‌های مختلف از کوچک‌ترین مسئله، بیشترین بهره برداری رسانه‌ای را می‌برد.

حجت الاسلام پور یوسفی با بیان اینکه محتوای انقلاب اسلامی بسیار غنی و ارزشمند است، گفت: این محتوای ارزشمند و پرمعنا باید در قالب‌های مختلف هنری و رسانه‌ای قرار بگیرد تا مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف، افزود: فعالیت گروه‌های جهادی و مردمی در قالب‌های رسانه‌ای و هنری جلوه گر شود.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اثرگذاری جشنواره فرهنگی و رسانه‌ای حبیب، بیان کرد: جشنواره حبیب تلاش‌های هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی را به تصویر کشید که کار بسیار خوب و مؤثری بود.

پور یوسفی با تاکید بر هویت شناسی و هویت یابی شخصیت‌ها در محلات، بیان کرد: باید با پرداختن به شخصیت‌های برجسته و مؤثر محلات، روح هویت بخشی را زنده کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئله محوری در محلات مورد توجه قرار گیرد، افزود: شناسایی و ریشه یابی مشکلات محلات از زبان رسانه بسیار حائز اهمیت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209549

مهمترین اخبار ایران و جهان: