نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 19:03

لزوم افزایش نظارت بر عرضه مرغ در ایلام

استاندار ایلام گفت: نظارت‌ها بر عرضه مرغ طبق نرخ مصوب باید افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام گفت: جهت افزایش تولید مرغ و همچنین رونق اشتغال زایی ضروری است از واحد‌های مرغداری‌ها بیشتر حمایت شود. 

وی افزود: یکی از مهترین سیاست های دولت سیزدهم «اشتغالزایی» و «تولید» است که تمام مدیران دستگاه‌های حوزه اقتصادی باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند. 

استاندار ایلام ادامه داد: مدیران حوزه اقتصادی استان موظف هستند راهکارهایی را درباره افزایش سطح تولید مرغداری ها ارائه‌ دهند. 

بهرام نیا با اشاره به اینکه تیم اقتصادی استان و دستگاه‌های متولی در قالب یک کارگروه با مسئولیت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام برای فعال کردن واحدهای مرغداری‌های غیرفعال و افزایش تعداد واحد‌های مرغداری‌‌ها در استان تدابیر لازم را اتخاذ کنند، گفت: همچنین نظارت ها برعرضه مرغ طبق نرخ مصوب باید افزایش یابد.

مقام عالی دولت در ایلام خاطر نشان کرد: لازم است از تولید کنندگان و مصرف‌کنندگان حمایت شود تا حق دو طرف کاملا عادلانه رعایت شود و تمام دستگاه‌های نظارتی پیوسته میدانی بر قیمت‌ها را نظارت کنند و با گرانفروشان و خاطیان به صورت قاطع برخورد کنند. 

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به کیفیت نان استان اشاره کرد و گفت: نان به عنوان عضو ثابت سفره مردم باید با بهترین کیفیت در اختیار آنها قرار داده شود و نظارت‌‌ها بر کیفیت آرد و نان باید بصورت مستمر مورد رصد قرار گیرد.

 بهرام‌نیا در بخش بعدی سخنان خود با اشاره به بهبود ۶ پله‌ای نرخ تورم استان ایلام در کشور گفت: با توجه به اینکه بُعد مسافت و نبود برخی زیرساخت‌ها در افزایش نرخ تورم بسیار موثر است خوشبختانه استان ایلام پس از سالها که همیشه در تورم جز استانهای اول کشور بود با ۶ پله بهبود به رتبه ۲۵ کشور ارتقا یافت که این نشانگر اثرگذاری این امر نشان دهنده اجرای موفق برنامه ها و سیاست‌های دولت در استان برای کاهش نرخ تورم است.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1238293

مهمترین اخبار ایران و جهان: