نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 13:33

دمای هوا در خراسان رضوی ۳ درجه کاهش می‌یابد

مشهد ـ کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی امروز و فردا نیز دمای هوا در سطح خراسان رضوی کاهش نسبی خواهد یافت و به طور میانگین شاهد کاهش سه درجه ای دما در نواحی مختلف خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سارا حکمی اظهار کرد: وضعیت جوی استان از اواسط هفته جاری ناپایدار شده است که بنا بر تحلیل نقشه‌های هواشناسی این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: این وضعیت موجب تداوم بارش‌های پراکنده و وزش باد به نسبت شدید در نواحی مختلف به خصوص مناطق شمالی خراسان رضوی می‌شود.

وی افزود: ناپایداری جوی در روز گذشته، موجب بارش‌های رگباری در شهرستان‌های قوچان، درگز، کلات، سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه شد و همچنین وقوع توفان با سرعت ۹۷ کیلومتر در سبزوار را در پی داشت.

حکمی گفت: طی امروز و فردا نیز دمای هوا در سطح استان کاهش نسبی خواهد یافت و به طور میانگین شاهد کاهش سه درجه‌ای دما در نواحی مختلف خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: دمای کنونی هوای شهر مشهد ۲۴ درجه سلسیوس است و پیش بینی می‌شود دمای هوادر این کلانشهر امروز در گرم‌ترین ساعات با کاهش چهار درجه‌ای نسبت به روز گذشته به ۲۷ درجه سلسیوس برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204849

مهمترین اخبار ایران و جهان: