نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 23:31

گلایه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از اجرایی نشدن مصوبات شورای ترافیک

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: به طور حتم پیگیر اجرایی نشدن مصوبات متعدد شورای ترافیک استان خواهیم بود چرا که در کاهش تصادفات و مخاطرات آن بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی موحدی راد، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی امروز در حاشیه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی مصوبات متعددی داشت اما  تاکید بر عملی شدن دو مصوبه بیش از دیگر مصوبات مورد توجه است.

وی یکی از این مصوبات را پیگیری نشدن مصوبه‌های شورای ترافیک خراسان جنوبی اعلام کرد و گفت: شورای ترافیک استان مصوبه‌های بسیاری دارد که تعداد زیادی از این مصوبه‌ها اجرا نشده است به همین سبب هم خودم، هم دادستان مرکز استان و هم استانداری خراسان جنوبی پیگیری چرایی اجرایی نشدن این مصوبه‌ها خواهند بود.

وی تصریح کرد: اگر این مصوبه‌ها اجرایی شود به طور حتم شاهد کاهش تصادفات، تعداد متوفیان و تصادفات جرحی در خراسان جنوبی خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی مصوبه دیگر را مربوط به مرکز ماده ۱۶ دانست و ادامه داد: جای بسی است که خراسان جنوبی بیشترین پرونده های مواد مخدر را طی سال رسیدگی می کند و چندین نوبت در سال مزایده خودروهای ضبطی را دارد و درآمد حاصل از این راه به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور واریز می کند اما با این که خراسان جنوبی در پیشانی مبارزه با مواد مخدر کشور قرار دارد اما متاسفانه مرکز ماده ۱۶ ندارد.

موحدی راد خاطرنشان کرد: برای احداث مرکز ماده ۱۶ به طور حتم پیگیر اختصاص زمین از اداره کل راه و شهرسازی هستیم  و همچنین از به جد پیگیر حداث این مرکز از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور خواهیم شد تا خراسان جنوبی هم از این مرکز بهره مند شود.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1248193

مهمترین اخبار ایران و جهان: