نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 13:12

سرانه ورزشی استان سمنان ۴۰ درصد افزایش یافت

سمنان- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بواسطه طرح‌های ورزشی آموزش و پرورش در قالب طرح شهید سلیمانی سرانه ورزشی استان سمنان ۴۰ درصد افزایش یافت .

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های ورزشی آموزش و پرورش در قالب طرح شهید سلیمانی به میزبانی مجموعه ورزشی پوریای ولی سمنان بیان کرد: طبق تعهداتی که در سال گذشته ارائه شده، با تلاش شبانه روزی و جهادی دولتمردان دولت سیزدهم این طرح‌ها که به نام متبرک سردار دل‌ها شهید سلیمانی نامگذاری شده است به افتتاح رسید.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها ۴۰ درصد به سرانه ورزشی استان افزوده شده است، افزود: افتتاح این طرح‌ها به توسعه نشاط بین دانش آموزان کمک شایانی می‌کند که لازم است استفاده، نگهداری و محافظت درست از این ظرفیت طی سال‌های آینده با دقت به انجام رسد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه با توجه به موقعیت استراتژیک استان سمنان و همجواری با ۷ استان کشور باید تلاش شود در حوزه‌های گوناگون مانند گردشگری، ورزشی و… استان، محور این فعالیت‌ها قرار گیرد، گفت: لازم است برای توسعه ورزش در حوزه دانش آموزی و توسعه رشته‌های تربیت بدنی در استان، اقدامات مؤثری انجام شود تا باعث نشاط اجتماعی بین مردم به ویژه دانش آموزان شود.

به گزارش مهر آئین افتتاحیه همزمان ۲۱ پروژه طرح شهید سلیمانی و ۱۰ اتاق بهداشت در سراسر استان سمنان امروز برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1249105

مهمترین اخبار ایران و جهان: