نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 09:59

نواقص طرح فیبر نوری در بندر چارک برطرف شود

اجرای طرح فیبر نوری در بندر چارک که چندی قبل خبر اجرای آن اعلام شد دچار نواقص و ایراداتی است که باعث گلایه و انتقاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اجرای طرح فیبر نوری در بندر چارک که چندی قبل خبر اجرای آن اعلام شد دچار نواقص و ایراداتی است که باعث گلایه و انتقاد شده است 

 در همین باره حسن زارعی عضو شورای اسلامی شهر بندرچارک اظهار داشت: قبل از آغاز شروع به کار اجرای خط فیبر نوری دربندرچارک با حضور مرادزاده فرماندار محترم شهرستان بندرلنگه، رحیمی بخشدار شیبکوه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرچارک و مسئولان و کارشناسان شرکت پیشگامان بعنوان پیمانکار مجری طرح جلسه ای درمحل بخشداری شیبکوه (بندرچارک) برگزار گردید و مقرر شد اجرای خط فیبر نوری در همه سطح  شهر بندرچارک شامل تمام محلات و شهرک های مسکونی صورت گیرد.

زارعی افزود:اکنون  یک سمت خیابان ها انجام گرفته و در طرف مقابل انجام نشده است ضمن اینکه  جعبه پست های فیبر نوری جهت گرفتن اشتراک منازل با فاصله زیاد از همدیگر نصب گردیده و استانداردهای لازم رعایت نشده است و برای متقاضیان آن سمت خیابان بناچار باید از عرض خیابان  اقدام به سیم کشی کرد.

عضو شورای شهر چارک بیان کرد: متأسفانه شرکت پیشگامان به تعهدات خود بطور کامل  عمل نکرده و پایان عملیات اجرای پروژه اعلام نموده است درحالیکه قسمتی از شهر بدون اجرای خط فیبر نوری رها شده  است وعلت آن مشخص نیست.

زارعی ضمن تشکر از جباری نماینده غرب استان در مجلس بابت پیگیری اجرای خط فیبر نوری د ربندرچارک بعنوان اولین شهر در استان هرمزگان و همچنین از قویدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بابت پیگیری‌ها، افزود: امیدوارم ترتیبی اتخاذ شود تا عملیات اجرای خط فیبر نوری در تمام نقاط شهرانجام شود تا همه مردم بطور یکسان دسترسی به خدمات پهن باند از طریق خط فیبر نوری داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1213093

مهمترین اخبار ایران و جهان: