نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 08:29

۷ طرح مخابراتی در کرمانشاه آماده بهره‌برداری است

سرپرست مخابرات استان کرمانشاه گفت: همزمان با هفته ارتباطات۷طرح مخابراتی در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

حمیدرضا امیری، سرپرست مخابرات استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از بهره‌برداری از هفت طرح مخابراتی به مناسبت روز جهانی مخابرات در ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار کرد: فیبر نوری خانگی، ارتقای سیستم‌های همرا ه اول، نصب و راه اندازی سایت‌های همراه  اول و اینترنت پرسرعت از جمله این طرح‌ها بوده است.

وی اعتبار هزینه شده برای طرح‌های مذکور را ۳۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: کرمانشاه، جوانرود، پاوه، سرپل‌ذهاب، سنقر و اسلام آبادغرب از شهر‌هایی هستند که دراستان کرمانشاه به فیبر نوری مجهز شده‌اند.

سرپرست مخابرات استان کرمانشاه فیبر نوری و اینترنت پرسرعت را از اولویت‌های مهم  برنامه‌های شرکت مخابرات اعلام کرد و ادامه داد:  در راستای توسعه اینترنت پرسرعت در استان  امسال فیبرنوری خانگی را در تمامی شهرستان برحسب نیاز متقاضیان اجرایی خواهیم کرد؛  نصب آن هزینه‌ای برای متقاضیان ندارد تنها هزینه‌ای ماهیانه با توجه به سرعت درخواستی پرداخت می‌کنند.

وی، از نصب ۲۴ سایت ۵G طی یکی دو ماه آینده در استان خبر داد و افزود: ۴۴ سایت فناوری مابین ۴G و ۵G هم در سطح استان نصب خواهد شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1212893

مهمترین اخبار ایران و جهان: