نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 10:56

همایش ملی چندقلوها رویداد فرهنگی-گردشگری اردستان در سال ۱۴۰۲ است

فرماندار شهرستان اردستان گفت: همایش ملی چندقلوها یک فرصتی برای معرفی اردستان بوده و یکی از رویدادهای فرهنگی-گردشگری اردستان در سال ۱۴۰۲ است.

سید محمدهادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان با اشاره به برگزاری سیزدهمین همایش ملی چندقلوها در این شهرستان اظهار داشت: در راستای بحث جوانی جمعیت تصمیم به برگزاری جشن چندقلوها در اردستان داشتیم که این موضوع را با انجمن چندقلوهای استان مطرح کرده و قرار بر این شد همایش ملی چندقلوها را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در کشور ۲ جشن ملی چندقلوها برگزار می‌شود، افزود: اول در تاریخ ۲۲ اردیبهشت در سالن وزارت کشور و دوم در ۲۸ اردیبهشت در اردستان است که تنها تبلیغات رسانه‌ای و ملی نیز از همین ۲ جشن است.

احمدی‌طبا تاکید کرد: برگزاری این همایش ملی در اردستان برای حوزه گردشگری و معرفی شهرستان یک اتفاق خوب و تاثیرگذار بوده و برنامه ما این است که جمعیت شهرستان اردستان تا سال ۱۴۰۴ به ۵۰ هزار نفر برسد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: همایش ملی چندقلوها به‌صورت مستقیم از صدا و سیما پخش خواهد شد، اصحاب رسانه، نمایندگان مجلس و شخصیت‌های برجسته سینمایی در این همایش حضور خواهند داشت که این امر فرصتی برای معرفی اردستان بوده و یکی از رویدادهای فرهنگی گردشگری اردستان در سال ۱۴۰۲ است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1213349

مهمترین اخبار ایران و جهان: