نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 13:14

گذرگاه شلمچه برای استقبال از زائران در حال آماده‌سازی است

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: گذرگاه اربعین حسینی شلمچه برای پذیرایی و استقبال از زائران در حال آماده‌سازی است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نادر عمیدزاده فرماندار ویژه خرمشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تعهدات همه دستگاهها تا ۱۵ مرداد ماه است وهر ده روز یکبار مسائل مربوط به اربعین حسینی در کمیته‌های مختلف با جدیت پیگیری و به فرمانداری گزارش شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تردد زائران اربعین حسینی در فصل گرما انجام می شود لازم است تمهیدات لازم برای نصب سایبان‌ها، وسایل خنک کننده و خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران در اولویت کارهای دستگاه‌های ستاد اربعین قرار گیرد.

فرماندار ویژه خرمشهر پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی را یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ عنوان‌کرد و گفت: خدمت رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) یک افتخار و وظیفه است که باید به بهترین شکل انجام شود

وی بر ساماندهی پارکینگ بزرگ اربعین تاکیدکرد و افزود: مسئولیت پارکینگ بزرگ شلمچه برعهده سازمان منطقه آزاد اروند گذاشته شده که با همکاری پلیس راهور امسال کمتر شاهد گره‌های ترافیکی خواهیم بود.

عمیدزاده با اشاره به تمهیدات لازم برای برق رسانی به مواکب اربعین حسینی در مرزشلمچه گفت: با هماهنگی عتبات عالیات آمار مواکب پرمصرف برق احصا و همه مواکب باید تابلو برق داشته باشند.

وی اظهارکرد: جهت رفاه حال زئران و همچنین مردم شریف شهرستان، شهرداری از هم اکنون نسبت به نصب تابلو راهنما مسیرها از ورودی های شهرستان اقدام کند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1268305

مهمترین اخبار ایران و جهان: