نیوز سیتی!
29 فروردین 1403 - 15:01

پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله

حزب‌الله لبنان از انهدام تجهیزات پایگاه کنترل هوایی «میرون» رژیم صهیونیستی در عملیات موشکی خود ضد یگان این پایگاه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های متوالی از چند عملیات جدید خود ضد مواضع دشمن صهیونیستی خبر داد.

در آخرین بیانیه حزب‌الله که تا این ساعت منتشر شده، آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیلی علیه روستاهای جنوبی و منازل غیرنظامیان لبنان، ساعت 11:30 امروز چهارشنبه 17 آوریل یگان پایگاه کنترل هوایی میرون را با موشک‌های هدایت‌شونده مورد هدف قرار داده و تجهیزات آن را منهدم کردند.

طبق بیانیه‌های قبلی حزب‌الله، رزمندگان مقاومت لبنان ساعت 8:50 صبح امروز هم محل جدید استقرار نظامیان دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب‌الله همچنین ساعت 8:30 امروز محل تجمع نظامیان دشمن در مجاورت موضع نظامی رامیا را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

ساعت 7:50 امروز هم مبارزان مقاومت لبنان محل استقرار نیروهای دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

پیش از آن هم حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که رزمندگان آن ساعت 7:30 صبح امروز چهارشنبه 17 آوریل مقر فرماندهی تیپ 91 ارتش دشمن صهیونیستی را در پادگان برانیت با موشک‌ برکان به‌طور دقیق مورد هدف قرار دادند.

در بیانیه اولی هم که امروز حزب‌الله منتشر کرد آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت 11:30 نیمه‌شب گذشته (سه‌شنبه) 16 آوریل یک خودروی نظامی ارتش دشمن را هنگام ورود به موضع نظامی «المطله» با سلاح مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه آن نیروهای دشمن کشته و یا زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1700649

مهمترین اخبار ایران و جهان: