نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 14:04

معاون استاندار زنجان: زبان هنر ماندگارترین وسیله برای تبیین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به جنگ شناختی که دشمن راه انداخته است، گفت: مباحث تربیتی و تبیینی نیاز امروز جامعه است و در این راستا زبان هنر یکی از ماندگارترین وسیله برای تبیین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان پیش از ظهر امروز در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مقوله فرهنگ بسیار مهم است و تاثیری که این مهم بر جامعه می‌گذارد بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: فرهنگ زیر بناست و همه مسائل روبنا محسوب می‌شود، لذا اهمیت این موضوع و ماموریت‌ها و وظایفی که وزارت‌خانه تدوین کرده است باید به آن توجه ویژه کرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به جنگ شناختی که دشمن راه انداخته است، گفت: دشمن بعد از ناکامی در حوزه جنگ سخت به سمت جنگ شناختی تغییر تاکتیک داده است و به فرهنگ و عناصر فرهنگی ما هجوم آورده تا با تغییر باورها به اهداف خود برسد و این موضوع وظیفه ما را سنگین می‌کند.

وی با بیان اینکه نقطه قوت ما در حوزه مبانی است و مسیر تمدنی که ترسیم شده از دل همین فرهنگ نشات گرفته است، ضمن اینکه ماهیت انقلاب اسلامی هم فرهنگی است، افزود: مباحث تربیتی و تبیینی نیاز امروز جامعه است و در این راستا زبان هنر یکی از ماندگارترین وسیله برای تبیین است.

 رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اذعان به اینکه که در بحث زیر ساخت‌های فرهنگی مشکلاتی است، بیان داشت: مهمترین موضوع برای نقشه مهندسی فرهنگی استان که نهایی شده است ایجاد زیر ساخت‌هاست که باید انجام و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

 در پایان این مراسم از خدمات دو ساله امرالله حسنی قدردانی و اصغر حاج‌علی‌اکبری به عنوان مدیرکل جدید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان معرفی شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640949

مهمترین اخبار ایران و جهان: