نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 22:47

افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی تنکابن در دهه فجر

فرماندار تنکابن از افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی تنکابن در ایام دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: شهرستان تنکابن با این ظرفیت انسانی نیاز به این بیمارستان و مراکز درمانی مشابه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، حکمت داج‌لیری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه مقام عظمای ولایت در دیدارهای اخیر با گروه‌های مختلف به مساله انتخابات می‌پردازند و تاکید می‌کنند، اظهار کرد: انتخاباتی که پیش‌رو داریم حساسیت‌ آن بیش از هر زمانی برای کشور بیشتر شده است.

وی مشارکت قوی مردم در انتخابات را مساله‌ای مهمی دانست و افزود: شرایط کشور شرایط حساسی است، باید تلاش کنیم که میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای را افزایش دهیم، که این کار با حضور در بین مردم و ارائه خدمات بهتر میسر خواهد بود.

فرماندار ویژه تنکابن با تاکید بر تذکر مقام معظم رهبری که خدمت را به مردم اعلام کنید، تصریح کرد: خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از انقلاب برای مردم آماده کرده است بروید در جمع مردم تبیین کنید و واقعیت‌ها را بیان کنید.

این مسوول خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما مدیران در مقابل مردم پاسخگویی است.

داج‌لیری به چهار مولفه مهم رهبری در مورد انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت انتخابات و چهارمین مولفه امنیت انتخابات است، توقع است مدیران دستگاه‌های اجرایی این مولفه‌ها را به عنوان یک وظیفه برای خود بدانند.

وی در ادامه به ایام دهه مبارک فجر پرداخت و افزود: امروز اگر بحثی از شهید سلیمانی و شهدای دیگر منطقه می‌شود، اگر صحبت از محور مقاومت و حضور ایران در کشورهای دیگر می‌شود همه حاصل نتیحه انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن تمدن نوین اسلامی را آرمان بزرگ و اصلی انقلاب دانست و گفت: تمدن سازی در ذات اسلام بوده است و کماکان باید باشد، تمدن یعنی پیشرفت و توسعه چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری.

این مسوول از افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی تنکابن در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: شهرستان تنکابن با این ظرفیت انسانی نیاز به این بیمارستان و مراکز درمانی مشابه دارد.

داج‌لیری با بیان اینکه اگر ساعتی زودتر این مجموعه بهره‌برداری شود قطعا رضایت مردم نسبت به شما بیشتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: در تسریع و تکمیل این پروژه هرکس هر توانی دارد نقش خودش را مشخص و به همکاری با مجموعه عواملی که در احداث این بیمارستان نقش دارند، شروع کتد.

وی افزود: ما نیاز به محوطه‌سازی و دیوارچینی کنار رودخانه چشمه‌کیله داریم که ۳۵۰ متر دیوارچینی مانده است.

فرماندار ویژه تنکابن خطاب به مدیران این شهرستان یادآور شد: تا آنجایی که قانون به ما اجازه می‌دهد و توان مدیران در شهرستان است میزان مراجعه مردم را به استان و شهرستان را کاهش دهیم.

این مسوول با بیان اینکه ظرفیت شهرستان را بشناسید و برایش برنامه‌ریزی کنید، تصریح کرد: ظرفیت عظیمی در بخش گردشگری داریم، از منافع این ظرفیت فقط یک گروه خاصی بهرمند می‌شوند و منافعش به شهرستان خیلی کم برمی‌گردد، شامل عموم مردم نمی‌شود، این مردم سهمی دارند در این شهرستان، سعی آنان را من و شما باید مطالبه کنیم.

داج‌لیری ضمن تاکید بر اینکه از ظرفیت نخبگان علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان استفاده کنید، خاطرنشان کرد: ظرفیت عظیم مردمی داریم که پشتیبان شما هستند.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640293

مهمترین اخبار ایران و جهان: