نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 12:18

کشف 400 کیلو تریاک در اتاق خواب

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قریب به 400 کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در شهرستان رودان خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل یک قبضه اسلحه شکاری با 8 عدد فشنگ مربوطه و مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان  امروز اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با همکاری اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس از انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان کهنوج به شهرستان رودان مطلع  و موضوع را  بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی ، ضمن شناسایی منزل و محل دپو مواد مخدر در یکی از محلات رودان با تشکیل یک تیم مشترک وبا همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس به محل اعزام ودر یک عملیات ضربتی و غالفگیرانه  در بازرسی از منزل متهم  و داخل یکی از اتاق های خواب تعداد 40بسته جمعا 395کیلو تریاک، یک قبضه اسلحه شکاری و تعداد 8 عدد فشنگ مربوطه و همچنین در بازرسی از انبار منزل مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو  پژو پارس که در جابجای محموله مواد مخدر بکارگیری شده بود، توقیف شد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح فراجا می باشد و ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد کرده است، بیان داشت: متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640749

مهمترین اخبار ایران و جهان: