نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 14:57

خدمتی دیگر از بسیج خراسان شمالیبه مردم/ این بار جهادگران بسیج اصناف به میدان آمدند + فیلم

جهادگران بسیج اصناف استان خراسان شمالی با حضور در یک اردوی جهادی خدمات مختلف صنعتی، تعمیرات لوازم خانگی و آرایشگری را برای مردم محروم یکی از مناطق بجنورد انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، اردوی جهادی یک روزه بسیج شهدای اصناف و بازاریان مرکز خراسان شمالی برگزار شد.جهادگران بسیج اصناف استان خراسان شمالی با حضور در یک اردوی جهادی خدمات مختلف صنعتی، تعمیرات لوازم خانگی و آرایشگری را برای مردم محروم یکی از مناطق بجنورد انجام دادند.

مجتبی قشلاقی با اشاره به اردوی جهادی یک روزه بسیج اصناف گفت: هدف از برگزاری این اردو این است که اعلام کنیم بسیجیان و متخصصین در کنار مردم و محلات هستند.

وی با بیان اینکه این اردو با مشارکت و همکاری پایگاه بسیج شهدای هسته ای و حوزه مقاومت عمار برپا شد خاطرنشان کرد: تعمیر لوازم خانگی، تعمیر دوچرخه، پیرایش مو، تعمیر موتور سیکلت، جوشکاری درب و پنجره و شیشه بری از جمله خدمات گروه جهادی شهدای اصناف و بازاریان در این اردو بود.

مسئول بسیج اصناف بجنورد در پایان گفت: این اردو به طور و هفتگی با همکاری و مشارکت پایگاه های بسیج محلات برگزار می شود تا مردم محروم محلات حاشیه ای بجنورد طعم شیرین ارائه خدمات را بچشند.

.

انتهای پیام/311/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1643605

مهمترین اخبار ایران و جهان: