نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 13:57

فردا مردم زنجان راهپیمایی می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بنا شده است که جمعه هر هفته در ۵ استان به عنوان جمعه‌های خشم مراسم راهپیمایی برگزار شود، گفت: مردم ولایت‌مدار زنجان فردا بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با مردم ۴ استان دیگر از مصلی تا میدان رسل را راهپیمایی می‌کنند.

حجت الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهارداشت: فردا بعد از اقامه نماز جمعه مراسم راهپیمایی در راستای  محکوم کردن  ادامه حملات ژیم کودک‌کش اسراییل به غزه و فلسطین و همچنین اتفاقات و حملات تروریستی که در کرمان اتفاق افتاد، برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بنا شده است که جمعه هر هفته در ۵ استان به عنوان جمعه‌های خشم این مراسم برگزار شود، افزود: مردم ولایت‌مدار زنجان فردا بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با مردم ۴ استان دیگر از مصلی تا میدان رسل را راهپیمایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در دیگر شهرهای استان این مراسم برگزار  می‌شود، گفت: تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، تقدیر و قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اخیرا انتقام سخت حادثه تروریستی کرمان را گرفتند و همچنین حمایت از مردم یمن از اهداف مراسم راهپیمایی است.

حجت الاسلام ناصر به اشاره به اینکه فردا به عنوان روز غزه نامگذاری شده است، ادامه داد: در ۷ دی‌ماه ۱۳۸۷ اسراییل یک حمله گسترده‌ای به غزه داشت، اما مردم غیور غزه  ۲۲ روز مقاومت کردند و این رژیم کودک کش مجبور به عقب نشینی کرد و مردم غزه پیروز میدان شدند و ابهت پوشالی اسراییل شکسته شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641893

مهمترین اخبار ایران و جهان: