نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 16:58

سفر نساجی به آنتالیا ؛ مازندران بهتر از آنتالیا نبود!؟

در حالی که همه انتظار داشتند نساجی اردوی خودش را در مازندران برگزار کند، این تیم در ادامه ولخرجی‌هایش راهی آنتالیا ترکیه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نساجی که اوضاع بدی در جدول رده بندی لیگ برتر دارد و این روزها بیشتر از هر چیزی نیاز به اتحاد و حمایت دارد، انتظار می‌رفت در اردوی نیم فصل، حدادیان و تیم مدیریتی نساجی، مازندران را محل اردوی نساجی انتخاب کنند اما این اتفاق نیافتاد و نساجی باری دیگر غیر مازندرانی بودن خودش را ثابت کرد و راهی اردوی تفریحی آنتالیا ترکیه شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران برای برپایی اردوی آماده سازی امروز راهی آنتالیا ترکیه شد.                    

تیم فوتبال نساجی مازندران امروز پنج شنبه راهی ترکیه شد تا اردوی آماده سازی ۱۲ روزه خود را در شهر آنتالیا برپا کند. 

لیگ برتر ایران به خاطر برگزاری جام جهانی تعطیل است و هفته دوازدهم این رقابت‌ها از تاریخ ۲۸ دی ماه از سر گرفته می‌شود. نساجی در این هفته میزبان صنعت نفت آبادان است. 

پیش از این تیم تراکتور تبریز اردوی آماده سازی خود را در ترکیه پشت سر گذاشته بود.

شرایط آب و هوایی ارتفاعات مازندران شباهت زیادی به ترکیه دارد و حتی به گفته خیلی‌ها بهتر از ترکیه و مخصوصا آنتالیا هم هست، اما اینکه چرا نساجی تمایلی به حضور در مازندران ندارد، جای بسی سوال دارد که مسوولان نساجی باید به آن پاسخ دهند.

شاید حضور نساجی در این شرایط بحرانی در مازندران و حمایت هواداران پرشور نساجی، روحیه و انگیزه این تیم را افزایش میداد اما گویا خواسته مردم مازندران و هواداران برای مدیران نساجی چندان هم مهم نیست!

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642149

مهمترین اخبار ایران و جهان: