نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 14:44

پروژه تعریض محور مرزن‌آباد تا شهریور ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک می‌رود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: فاز نخست پروژه تعریض محور مرزن‌آباد تا شهریور ماه سال آینده زیربار ترافیک می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد توکلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ظهر امروز در نشستی با موضوع بررسی رفع موانع و ارائه راهکارهای تسریع در روند اجرای طرح ملی تعریض جاده کندوان محدوده مرزن آباد - دزدبن، اظهار کرد: پروژه مهم و ملی تعریض محور چالوس به عنوان پروژه‌های بااهمیت در استان و کشور جز مطالبات دیرینه مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: مسیر تعریض از مرزن‌آباد به سمت دزدبن به طول ۱۵ کیلومتر در دستور کار قرار دارد و شرکت توسعه زیرساخت و توسعه کارفرمای این پروژه است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه جاده چالوس به دلیل ترافیک بالا و تردد بسیار زیاد تنها در حد سه تا چهار روز در هفته قابلیت کار دارد، اضافه کرد: محدودیت زمانی و مکانی و مشکلات دیگر موجب شد پروژه‌‌ای که قرار بود طی دو سال به انجام برسد حدود چهار سال به درازا بکشد.

توکلی یادآور شد: مسائل و مشکلاتی که به عنوان چالش‌ها و موانع کار اجرای عملیات بود مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه انتظار داریم تا شهریور ماه امسال فاز یک این پروژه به‌صورت استاندارد و کامل به بهره‌برداری برسانیم، تصریح کرد: برای ادامه مسیر هم برنامه‌ریزی لازم انجام شد انتظار داریم‌ در مدت زمان حداقلی که شرایط را بتوانیم مدیریت کنیم پروژه را به سرانجام برسانیم و این مسیر که برای دسترسی روستاهای بالادست بخش مرزن‌آباد چالوس همیشه چالش بوده، همواره شود و مردم از مواهب چهارخطه‌شدن مسیر بهره‌مند شوند و برای تردد بین استان مازندران، البرز و تهران این گشایش حاصل شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647105

مهمترین اخبار ایران و جهان: