نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 18:03

قهرمانی تیم تیپ تکاور امام سجاد(ع) در لیگ پنج‌گانه نیروی زمینی سپاه

تیم تیپ تکاور امام سجاد(ع) شهرستان کازرون قهرمان لیگ پنچ‌گانه نظامی نیروی زمینی سپاه پاسداران شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، تیم تیپ تکاور امام سجاد (ع) شهرستان کازرون در سومین دوره از مسابقات قهرمانی لیگ پنج‌گانه نظامی نیروی زمینی سپاه موفق به کسب مقام اول شد.

در این برنامه که با حضور 8 تیم از یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی شهرستان کازرون در 5 رشته برگزار شد که در نتایج تیمی تیم تیپ ‌تکاور امام سجاد علیه‌السلام با کسب رتبه ممتاز تیم اول و تیم‌های حمزه سیدالشهدا و نیروی مخصوص المهدی (عج) جهرم موفق کسب مقام دوم و سومی شدند.

در ادامه، رئیس هیأت نظامی پنج‌گانه ستادکل نیرو‌های مسلح سردار حمید سرخیلی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبلی در سطح بالاتری برگزار شده است، عنوان کرد: مسابقات پنج‌گانه نظامی در ۵ رشته تیراندازی سرعت و دقت، میدان موانع، شنا ۵۰ متر با مانع، دو صحرانوردی ۸ کیلومتر و پرتاب نارنجک امسال در سه مرحله در شبستر تبریز، بهبهان اهواز و مرحله پایانی به میزبانی تیپ تکاور امام سجاد (ع) کازرون با موفقیت برگزار شد.

وی ادامه داد: زمانی که از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سؤال می‌شود شما چه نصیحتی به جوانان دارید، ایشان می‌فرمایند که تحصیل، تهذیب نفس و ورزش، سه عامل اصلی پیشرفت جوانان است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سرخیلی اشاره کرد: در این دوره از مسابقات 8 تیم در قالب نیروی مخصوص امام حسن (ع) بهبهان،نیروی مخصوص صابرین تهران، لشکر33 المهدی(عج)،  لشکر ۳ سید شهدا (ع)، تیپ ۳۸ ذوالفقار، لشکر21و تیپ امام سجاد (ع) و لشکر ۲۹ نبی‌اکرم (ص) از مناطق و قرارگاه مختلف سپاه شرکت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: نفرات برتر در این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری در سطح نیروهای مسلح معرفی خواهند شد و نفرات برتر مسابقات نیروهای مسلح به مسابقات جهانی که سال آینده با حضور نمایندگان نیروهای مسلح جهان به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

در انتها هدیه، لوح تقدیر و کاپ قهرمانی به نفرات و تیم‌های برتر با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید سرخیلی رئیس هیأت نظامی پنج‌گانه ستادکل نیرو‌های مسلح، فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی سپاه و مسئولین شهرستان کازرون اهدا شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619205

مهمترین اخبار ایران و جهان: