نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 22:22

استاندار آذربایجان شرقی: نهادهای دولتی، مردم را تکریم و احترام کنند

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تکریم مردم و احترام به شهروندان وظیفه‌ای عمومی برای نهادهای دولتی است، گفت: تحول آفرینی در استان برنامه کاری مدیریت استان خواهد بود و همراهی شهرداری در این زمینه موثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی، استاندار جدید آذربایجان شرقی در دیدار با شهردار تبریز و معاونانش اظهار کرد: برآورده کردن انتظارات و تامین زیرساخت های شهر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه تعامل مثبت با شهرداری تبریز اولویت مدیریت استانی است، افزود: خود را متعهد به پشتیبانی و همراهی با شهرداری تبریز در ارایه خدمات به شهروندان می‌دانیم.

رحمتی با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در جامعه خاطرنشان کرد: دو مجموعه شهرداری تبریز و استانداری آذربایجان‌شرقی نقش مهمی در ایجاد اتحاد و امیدآفرینی در جامعه دارند.

وی ادامه داد: تکریم مردم و احترام به شهروندان وظیفه‌ای عمومی برای نهادهای دولتی است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش مثبت شهرداری تبریز در برگزار پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در تراز جمهوری اسلامی و تبریز و آذربایجان شرقی برگزار شود که شهرداری در این زمینه نقش مهمی دارد.

وی اضافه کرد: مردم اگر حرکت جهادی شهرداری تبریز را درک کنند امیدوار به آینده شده و در نقص کمبودها همراه می شوند.

رحمتی با اشاره به همراه کردن تشکل های غیردولتی در مدیریت شهری افزود: بدون حضور و همراهی تشکل های مردم نهاد موفقیتی حاصل نمی شود.

وی ادامه داد: تحول آفرینی در استان برنامه کاری مدیریت استان خواهد بود و  همراهی شهرداری در این زمینه موثر خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660805

مهمترین اخبار ایران و جهان: