نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 17:27

شهر جلین دهمین مقصد سفرهای شهری استاندار گلستان+فیلم

استاندار گلستان در دهمین سفر خود به شهرهای استان گلستان امروز به شهر جلین سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دکتر علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان امروز در دهمین سفر خود به شهرهای استان گلستان به شهر جلین سفر کرد.

وی در بدو ورود به شهر جلین در مراسم غبار روبی مزار شهدا شرکت کرد و به نام شهدای استان گلستان نیز یک نهال غرس کرد.

آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و افتتاح روکش آسفالت و ایمن‌سازی محدوده شهر جلین و تعریض فنی در ضلع شمال غربی جلین با اعتبار ۸۷ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های استاندار گلستان بود.

 

استاندار گلستان در ادامه برنامه‌های این سفر با نخبگان و معتمدان این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز با مردم این شهر دیدار کرد.

علی محمد زنگانه در حاشیه این دیدارها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعیین تکلیف بیمارستان شرق گرگان از مهمترین درخواست‌های مردم این شهر است.

زنگانه بیان کرد: مراحل قانونی پروژه طی شده و مجوز ساخت ۱۰۰  تختخوابی مصوب شده و سازمان مدیریت و برنامه این مجوز را صادر کرده است.

وی اضافه کرد: موضوع ایجاد کلانتری در شهر جلین جز مصوبات امروز است تا نیاز انتظامی مردم نیز به سطح مطلوبی برسد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمامی مصوبات در سفرهای شهری بر اساس مطالبات مردمی و بیان نکات نخبگان و معتمدان و همچنین بر اساس تحقیقات انجام شده و شناخت مسائل و خواسته های مردمی توسط تیم بازرسی استانداری است.

زنگانه گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۴۰ میلیارد تومان طرح و پروژه اجرا شده است.

در جلسه دیدار مردمی استاندار گلستان با مردم شهر قرق مقرر شد فرماندار گرگان با هماهنگی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نسبت به ایجاد بخشداری در شهر قرق اقدامات لازم را انجام دهند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657193

مهمترین اخبار ایران و جهان: