نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 19:37

الهیان: باید بتوانیم با مشارکت حداکثری در انتخابات پیام اقتدار را به دنیا صادر کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: رزمنده‌ای که در غزه مقابل صهیونیست‌ها می‌جنگد، نگاهش به انقلابیون و صف انقلابی در ایران اسلامی است و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و باید با مشارکت حداکثری بتوانیم پیام اقتدار را به دنیا صادر کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس در نشست کمیته شهری، روستایی و عشایری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مدل ایران اسلامی مدل توحیدی است و مدل وحدت در کثرت است، بدین معنا که همه اقوام با همه تفاوت‌هایی که به لحاظ فرهنگی و گویش‌ها و خرده فرهنگ‌ها در کنار هم با یک وحدت مثال‌زدنی زندگی می‌کنند و در عالم سیاست و در حوزه اجتماعی مشارکت دارند.

وی افزود: عنوان این نشست افزایش مشارکت‌های مردمی در حکمرانی نظام جمهوری اسلامی است و مردم با همه تفاوت سلایق و دیدگاه‌ها حول محور نظام توحیدی گرد هم آمدند که ان‌شاءالله همین مدل در این انتخابات جواب خواهد داد.

الهیان با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با یک مدل توحیدی کار میکند و آن هم مدل وحدت در کثرت است، گفت: همه طیفهای انقلابی و سلایق مختلف باید بتوانند زیر یک پرچم با هم جمع شوند و اختلاف دیدگاهها را کنار بگذارند و در برهه‌هایی حساسی مثل انتخابات با یک صدا و با یک لیست بتوانند حضور حداکثری را در مجلس آینده که به حول قوه الهی انقلابی و کارآمد خواهد بود، داشته باشند.

دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی، گفت: در این شرایط هر رأی هموطنان همچون سلاحی است در دست جبهه مقاومت. شرایط و تحولات منطقه آنقدر پر سرعت بوده که همه نگاه‌ها به ایران اسلامی و جبهه مقاومت معطوف شده است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی این پیام را به جبهه مقاومت صادر می‌کند که مقتدرتر در این نبرد حق و باطل ایستادگی کند. رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند امروز نبرد حق و باطل در فلسطین نمود دارد. مقام معظم رهبری همچنین فرمودند فلسطین کلید رمزآلود ظهور است. از این حیث همه جبهه باطل در سمت رژیم صهیونیستی ایستاده و بنا دارند تا توجه افکار عمومی را از غزه منحرف کنند و نبرد به ابعاد مختلفی از جبهه مقاومت یعنی حزب‌الله لبنان هدایت کند و همین امر سبب خواهد شد تا آن‌ها بیش از گذشته در این باتلاق فرو روند.

به گفته الهیان، ما امروز در ایران اسلامی و در  این پیچ تاریخی حساس باید نسبت خود را در این تغییر و تحول جهانی مشخص کنیم و باید پرچمدار مقاومت باشیم و به جبهه مقاومت امید ببخشیم.

وی یادآور شد: آن زنی که امروز در فلسطین مقاومت می‌کند، نگاهش به زنان ایرانی است و رزمنده‌ای که در غزه مقابل صهیونیست‌ها می‌جنگد، نگاهش به انقلابیون و صف انقلابی در ایران اسلامی است و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و باید با مشارکت حداکثری بتوانیم پیام اقتدار را به دنیا صادر کنیم. حاصل این پیام اقتدار امنیت را برای ما به ارمغان خواهد آورد و محاسبات دشمن را به هم می‌ریزد.

نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: خانم رایس پس از تسخیر عراق می‌گوید: تصور نکنید که شما ایران را هم می‌توانید مثل عراق به این راحتی بگیرید. در عراق مردم از حاکمیت جدا بودند و دلِ خوشی از صدام نداشتند و شما توانستید چند روزه عراق را تصرف کنید، اما مردم ایران با مسئولان پیوند ناگسستنی دارند و این معامله با ایران جواب نمی‌داد.

الهیان تأکید کرد: این رمز و راز و ضرورت مشارکت حداکثری است که این پیام را به صهیونیسم و استکبار جهانی می‌دهد که مردم با همه مشکلات سختی‌ها در اقتصاد و معیشت خود همچنان پای کار نظام و انقلاب هستند.

وی گفت: باید به مردم امید و اعتماد داد و مردم با بینش بصیرت و آگاهی از حق خود برای تعیین سرنوشت استفاده کنند و پای صندوق‌های رأی بیایند. صندوق‌هایی که پر از اسرار و قداست است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است که دشمن با استفاده از شعارها و گزاره‌ها و با تحریک هوش هیجانی مردم و هوش مصنوعی یک عملیات شناختی و روانی را علیه تفکر و جریان انقلابی کشور طراحی کرده است که نماد آن امروز این مجلس است و در فضای مجازی به دنبال این است تا مردم را از مجلس ناامید کند که ان‌شاءالله با روشنگری این توطئه‌ها خنثی خواهد شد و مردم واقعیت‌ها را دریافت خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656205

مهمترین اخبار ایران و جهان: