نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 11:09

اهدای هدیه مقام معظم رهبری به مدال آور هرمزگانی در مسابقات آسیایی

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و پروفسور کامرانی معان سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از مدال آوران مسابقات آسیایی تجلیل و هدیه مقام معظم رهبری به ایشان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این مراسم مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جامعه ورزشکاران و تاکید آن مقام عظمی که فرمودند(( ایران قوی باید وزرش قوی داشته باشد))، اظهار کرد: در دولت دوازدهم 124 زمین ورزشی در استان وجود داشت که در دولت سیزدهم به 254 زمین در روستاها و شهرستانها رسیده است.

وی ادامه داد: اعتبارات تمامی پروژه های ناتمام با مساعدت استاندار، نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه در استان، تامین شده است و می توان گفت در برخی حوزه ها شاهد رشد 10 برابری اعتبارات بوده ایم.

 

 

در این مراسم از اسلام جاهدی دارنده مدال طلای قایقرانی پارا آسیایی هانگژو،  امید ذاکری دارنده مدال نقره بازی های پارا آسیایی هانگژو، هدیه کاظمی دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو و فرزانه حیدری دارنده مدال نقره والیبال نشسته بانوان کشورمان در مسابقات آسیایی هانگژو با اعطای هدایای مقام معظم رهبری تجلیل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655449

مهمترین اخبار ایران و جهان: