نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 12:00

بهره‌برداری از ۱۷ پروژه شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان

مدیر شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان گفت: ۱۷ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان هم‌زمان با دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

علی‌رضا احسانی، مدیر شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: اجرای منبع بتنی پنج هزار مترمکعبی با اعتبار بیش از ۱۰۸ میلیارد ریال و تکمیل عملیات اجرایی مرحله اول مدول ۲ و طرح ارتقای و اصلاح سیستم استحصال آب خام صنعتی تصفیه‌خانه فاضلاب با هزینه ۷۳ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای شبکه برق برای نصب ۹ ترانسفورماتور و خرید ۲ عدد ترانسفورماتور ۵۰ کاوا به مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، پروژه فنس‌کشی به متراژ ۴۵ هزار متر به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در زمره پروژه‌های آماده افتتاح شهرک صنعتی سمنان در این ایام قرار دارد.

مدیر شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان بیان کرد: پروژه اجرای خط انتقال پساب و مخزن ۲۰۰ مترمکعبی با اعتبار حدود ۲۳ میلیارد ریال، مشارکت در تکمیل اجرای پل ورودی با هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیارد ریال و اصلاح شبکه و انتقال آب به منبع 10 هزار در شهرک صنعتی سمنان به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری هم‌زمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: ساختمان آتش‌نشانی منطقه ویژه اقتصادی سمنان با اعتبار حدود ۳۷ میلیارد ریال در اولین روز از دهه فجر ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/74001/ک/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656793

مهمترین اخبار ایران و جهان: