نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 09:14

اعزام تیم دوم تخصص و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از اعزام تیم دوم تخصص و فوق تخصصی این دانشگاه به کرمان در پی حادثه تروریستی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دومین ستاد مدیریت بحران دانشگاه با حضور رییس دانشگاه نیز تشکیل و دستورات لازم در این زمینه صادر شد.
سید وحید حسینی ضمن عرض تسلیت در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان گفت: تیم دوم اعزام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامل پزشکان متخصص و فوق تخصص و کادر پرستاری است که در بیمارستان ها و مراکز درمانی کرمان به مراجعان و مجروحان این حادثه، خدمات مورد نیاز را ارایه می دهند. 

او با اعلام اینکه تا کنون 8 پزشک متخصص و 30 نفر پرستار بخش های مراقبت های ویژه «ICU» و اتاق عمل به بیمارستان های کرمان اعزام شده اند، افزود: پزشکان متخصص اعزامی شامل 2 جراح تروما، 2 جراح عروق، 2 جراح ارتوپد، یک جراح اطفال و یک جراح مغز و اعصاب می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده انتظامی استان فارس برای همکاری با مجموعه سلامت در اعزام هوایی تیم های تخصصی و فوق تخصصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان نیز، قدردانی کرد.

 مسوول ارشد حوزه سلامت فارس از آمادگی کامل بیمارستان ها و مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی استان برای پذیرش و ارایه خدمات به مجروحان این حادثه خبر داد و از خداوند متعال برای مجروحان این اقدام تروریستی، آرزوی شفای عاجل کرد و خواستار صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626205

مهمترین اخبار ایران و جهان: