نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 13:12

شرق مازندران یکصدا نوای آرمان‌ خو اهی ملت ولایتمدار شد + عکس

مردم‌ شرق مازندران امروز در ۲۲ بهمن و روز عیدحقیقی مردم با راهپیمایی با شکوه خود، قدرت‌ملی را به نمایش گذاشتند و شرق مازندران یکصدا نوای آرمان‌های ملت ولایتمدار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق مازندران، امروز در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ مردم شرق مازندران همپا و همصدا با مردم غیور و ولایتمدار سراسر کشور و استان‌مازندران  آرمان خواهی خود را فریاد کردند.

مردم انقلابی شهرستان بهشهر،  نکا و گلوگاه در شرق مازندران امروز هم صدا با مردم سراسر ایران اسلامی با حضور پرشور، حماسی و باشکوه خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و افتخاری دیگر آفریدند و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شرق مازندران با وجود تبلیغات منفی دشمنان، پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

امروز مردم ولایتمدار شرق مازندران همگام با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهند داشت تا در این عید حقیقی ملت ایران وفاداری خود را به انقلاب و آرمان های نظام اعلام کنند.

22 بهمن شرق مازندران

مردم  شهیدپرور بهشهر امروز از چهارراه استقلال تا پلرک‌ملت، مردم متدین و انقلابی نکا از مقابل سپاه تا میدان‌جانبازان و مردم ولایی گلوگاه هم از  مسجد علوی  به سمت میدان نماز ، چهارراه پهلوان، میدان ۲۲ بهمن را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا اعلام کنند که بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب، برخلاف دیگر انقلاب های معاصر نه تنهابه آرمان های انقلاب پشت نکرده اند، بلکه در راهپیملیی ۲۲ بهمن آرمان های انقلاب را در سالروز پیروزی انقلابشان فریاد کردند.

مردم‌ شرق مازندران امروز در ۲۲ بهمن و روز عیدحقیقی مردم با راهپیمایی با شکوه خود، قدرت‌ملی را به نمایش گذاشتند و شرق مازندران یکصدا نوای آرمان‌های ملت ولایتمدار شد.

امروز همه مردم ولایتمدار شرق مازندران مرد و زن، پیر و جوان و باشکوه‌تر از همیشه دهه هشتادی و دهه نودی ها آمدند  تا وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان بکشند.

همکلاسی‌ها

امروز همه مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم با اتحاد همچون همیشه آمدند تا فریاد رسای در جهان باشند و آرمان‌خواهی انقلاب را فریاد کنند.

۲۲ بهمن عید همه ایرانیان است

یعقوبی از شهروندان اهل تسنن بهشهر از روستای قره تپه درباره حضور خود در این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: ۲۲ بهمن عید همه ایرانیان است و موظف ایم با گرمای هر چه بیشتر این روز را جشن بگیریم و زیباترین جشن ، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی افزود: ۲۲ بهمن بزرگ‌جشن ما ایرانیان است و اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشتیم تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده باشیم.

همه‌ما‌پای انقلاب خود ایستاده‌ایم

زهرا کیانی از دیگر شهروندان شرق مازندران هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ۲۲ بهمن بیان‌گر وزیدن شمیم دواره  اسلام ناب محمدی در ایران اسلامی و سرآغاز بیداری ملت‌ها در برابر استعمارگران و ستمگران تاریخ است و همه‌ما باید این بیداری را جشن بگیریم.

مردان انقلاب همچنان می‌آیند

وی گفت: امروز با فرزندانم در این راهپیمایی شرکت کردم تا ولایتمداری و آرمان خواهی خود را فریاد کنیم و به دشمنان اعلام کنیم که اگر چه مشکلات فراوانی وجود دارد، اما مشکلات اقتصادی ما ربطی به جشن انقلاب ندارد و  همه‌ما‌پای انقلاب خود ایستاده ایم.

حضور پرشور نسل جدید انقلاب و دهه هشتادی و نودی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز بیانگر شکست جنگ ترکیبی دشمن بود که رسانه‌های معاند در چند ماه گذشته علیه نظام انقلاب به راه انداخته بودند.

دشمنان نظام همه تلاش خود را انجام دادند تا اعلام کنند که نسل چهارم انقلاب با آرمان‌های انقلاب فاصله دارند، اما حضور  پرشور  این فرزندان انقلاب نشان داد که مردم پای آرمان‌های انقلاب هستند.

مردم شرق مازندران امروز هم صدا با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با خلق حماسه جدید در این خطه، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م/ض

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668093

مهمترین اخبار ایران و جهان: