نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 12:36

توخل: رویکردمان تغییر نخواهد کرد/ آلونسو: کار بزرگی انجام دادیم

سرمربیان بایرن مونیخ و بایرلورکوزن به بازی شب گذشته دو تیم در بوندس‌لیگا که با برتری لورکوزن همراه شد، واکنش نشان داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در مهمترین بازی از هفته بیست‌و‌یکم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان و در ورزشگاه بای‌ ‌آره‌نا مقابل بایرلورکوزن صدرنشین تن به شکست 3 بر صفر دادند، پس از این دیدار گفت: من مسؤلیت رویکرد تاکتیکی بازی را بر عهده می‌گیرم و ناگفته نماند که امروز باید تقصیرات را گردن بگیرم. ما یک هفته تمام وقت داشتیم تا آماده این بازی شویم و این وظیفه من است که ایده‌هایی داشته باشم و بازیکنانم را به این رویکرد متقاعد کنم. متأسفانه در این بازی ایده‌های ما جواب نداد، این اولین بار نیست و آخرین بار در دوران مربیگری من هم نخواهد بود که اینچنین می‌شود. ما برای یک هفته خوب آماده شدیم و انتظارات زیادی از خودمان داشتیم، اما در نهایت دست خالی به خانه برمی‌گردیم.

وی افزود: ما می‌خواستیم با دفاع از جلو بازی کنیم و این کاری بود که انجام دادیم. فکر می‌کنم برای مدت طولانی موفق به انجام این کار هم شدیم اما تصمیمات فوق‌العاده بدی نیز در طول بازی گرفتیم، به خصوص بعد از بازپس‌گیری توپ. در ادامه هم اعتماد به نفس خود را از دست دادیم. ما برای کورس قهرمانی تسلیم نخواهیم نشد. برای ما فاصله امتیازی (به 5 امتیاز افزایش پیدا کرد) تغییر کرده است اما رویکردمان تغییر نخواهد کرد. ما باید به راه خود ادامه دهیم و باید بهتر شویم.

ژاپی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن هم پس از پیروزی شاگردانش در حساس‌ترین بازی فصل در راه قهرمانی اظهار داشت: ما می‌خواستیم رقابتی باشیم و کار بزرگی انجام دادیم و نظم و انضباط تیم عالی بود. عملکردمان به طور کلی عالی بود و بازیکنان در طول این دیدار تعهد بسیار بالایی داشتند. همه آنها عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دادند. ما موقعیت‌های کافی برای رسیدن به پیروزی داشتیم و بایرن تقریباً هیچ فرصتی نداشت.

آلونسو که تیمش در 31 بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده، در خصوص عملکرد خوب تیمش در فصل جاری اظهار داشت: من یک تیم عالی با بازیکنان بزرگ دارم و به تنهایی نمی‌توانم این کار را انجام دهم. ما انرژی فوق‌العاده ای داریم و این رمز موفقیت ما است. بازیکنان به خود باور دارند و این چیزی است که ما می‌خواهیم.

سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن که شاگردانش در حال حاضر با 55 امتیاز و با پنج امتیاز برتری نسبت به بایرن صدرنشین بوندس‌لیگا است، درباره شانس قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها نیز خاطرنشان کرد: ما در ماه مِی (اردیبهشت، خرداد) در این باره صحبت خواهیم کرد. ما باید منقطی و واقع‌بین باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1667993

مهمترین اخبار ایران و جهان: