نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 12:19

ثبت بیش از ۱۸ هزار مورد تصادف در معابر درون شهری کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات و حوادث رانندگی در معابر درون شهری استان افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جابر پیوست از رشد ۱۰ درصدی تصادفات و حوادث‌رانندگی در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۱۸ هزار و ۸۷۴ مورد تصادف در معابر درون شهری استان رخ داد که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ هزار و ۲۲۴ مورد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی تصادفات جرحی گفت: سال گذشته آمار تصادفات یک هزار و ۶۴ مورد که در سال جاری به یک هزار و ۲۹۲ مورد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مصدومین حوادث رانندگی یک هزار و ۵۸۵ نفر است که نسبت به یک هزار و ۳۴۳ نفر سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

این مسوول در خصوص تصادفات خسارتی گفت: سال گذشته ۱۶ هزار و ۱۴۱ مورد حوادث خسارتی بوده که با رشد ۱۰ درصدی به ۱۷ هزار و ۵۶۵ مورد رسید.

پیوست از وجود ۲۱ نقطه حادثه خیز در معابر درون شهری استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ نقطه در یاسوج، پنج نقطه در گچساران و پنج در دهدشت است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: بلوار شهید هرمزپور، بلوار شهید قرنی، مادوان، بلوار بنسنجان و شهید ولی‌پور، بلوار ارم، پل سوم بشار، بلوار بله زار، بلوار انقلاب، روبروی قبرستان زیرتل، خیابان آبشار یاسوج و بلوار رجاء در یاسوج از نقاط حادثه‌خیز یاسوج است.

وی بیان کرد: بلوار نفت، تقاطع ترمینال و تره بار، تقاطع نماز، تقاطع هزار و یک شب، میدان ۷ تیر( سه راهی)، تقاطع بیمارستان شرکت نفت در گچساران و تقاطع آزادگان، تقاطع شهید جاودان، تقاطع مسجد توحید، تقاطع شهید خونبازی، خیابان مهارت( حد فاصل میدان بسیج تا بلوار سردار جنگل در دهدشت نقاط حادثه‌خیز درون شهری است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651905

مهمترین اخبار ایران و جهان: