نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 12:06

هدف دشمن مخدوش کردن پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور است

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان با تاکید بر اهمیت تشریح و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی بخصوص برای نسل نوجوان و جوان، گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی کمرنگ کردن و مخدوش کردن پیشرفت های عظیم و موفقیت های ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف است.

سردارمحمدرضاعباسی، فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان در گفت‌و‌گو با فارس با تبریک و پاسداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی ایران  نقطه عطف تاریخی و سرآغاز شکست‌های استکبار جهانی در منطقه و جهان بوده است. 

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان خاطرنشان کرد: امروز الگوی انقلاب اسلامی ایران مورد توجه و علاقه ملت های مظلوم در سراسر جهان قرار گرفته و فرهنگ مقاومت در برابر استکبار جهانی برگرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی است. 

وی با تاکید بر اهمیت تشریح و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی بخصوص برای نسل نوجوان و جوان، گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی کمرنگ کردن و مخدوش کردن پیشرفت های عظیم و موفقیت های ایران اسلامی در زمینه های مختلف است. 

 سردار عباسی خاطر نشان کرد: فعالان فرهنگی و رسانه‌های انقلابی از فرصت دهه فجر برای برای تبیین و تشریح اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنند.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی عنوان کرد و ادامه داد: وحدت و همدلی مهم ترین عامل برای رفع مشکلات مردم و جامعه و ادامه راه انقلاب است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی مایه دلگرمی امت اسلام در سراسر دنیا است و پیشرفت‌های همه جانبه با وجود تحریم های ظالمانه موجب رعب و وحشت دشمنان است.

سردار عباسی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون مردم غیرتمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در همه مقاطع و صحنه‌های انقلاب حاضر بودند و با حضور میلیونی مشت محکمی بر دهن یاوه‌گویی‌های دشمنان زده‌اند و در ۱۱ اسفند ماه سال‌جاری نیز با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای بار دیگر وحدت و یکپارچگی مثال زدنی خود را به دشمنان نشان خواهند داد.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ایمان مردم به خدا و وحدت کلمه عنوان کرد و گفت: ایمان و باور قلبی مردم به خدا و وحدت کلمه دو عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابله با دشمنان است که باید بیش از گذشته تقویت و مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر اینکه انقلاب ما با تمامی انقلاب‌های موجود در جهان فرق دارد که این تفاوت هم در پیدایش، چگونگی و انگیزه خود را نشان می‌دهد، گفت: پس از چهل سال، انقلاب به بلوغ کامل خود رسیده است و به همین خاطر مسئولیت ما را در گام دوم انقلاب سنگین‌تر می کند.

سردار عباسی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دفاع از ملت‌های مظلوم و آزاده، ایستادگی در مقابل جبهه کفر و ظلم از پیروزی‌های این انقلاب است که همچنان راه خود را در پیش گرفته و با سرعت پیش می‌رود.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658749

مهمترین اخبار ایران و جهان: