نیوز سیتی!
14 اسفند 1402 - 20:31

تصمیمات داور دیدار مس رفسنجان - استقلال زیر ذره‌بین کارشناس داوری + فیلم

داور پیشکسوت فوتبال ایران به تحلیل تصمیمات سرنوشت‌ساز داور دیدار مس رفسنجان - استقلال پرداخت.

سیدمهدی سیدعلی درباره قضاوت رضا عادل در دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال که به برتری 2 بر صفر مس انجامید، اظهار داشت: به داوران بازی که قضاوت یکنواختی داشتند، تبریک می‌گویم. این مسابقه سه صحنه مهم داشت که اولی به صحنه پنالتی استقلال مربوط می‌شد. دروازه‌بان مس در محاسبات خود اشتباه کرد و به مهاجم استقلال ضربه زد که می‌توان گفت پنالتی کاملاً درست بود.

 

.

 

وی در مورد اینکه ضربه محمدحسین مرادمند هنگام رخ دادن خطای پنالتی در حال رفتن به اوت بود، خاطر نشان کرد: در این صحنه، توپ در جریان بازی بود و اگر در این شرایط خطایی اتفاق بیفتد، باید اعلام شود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره گل دوم مس رفسنجان که مشکوک به آفساید بود، تصریح کرد: محمدرضا منصوری کمک داور مسابقه تصمیم بسیار خوبی گرفت و رافائل سیلوا مطابق آنچه که در تصاویر تلویزیونی دیدیم، آفساید را پُر کرده بود. با توجه به این زاویه دوربین، حق را به کمک داور می‌دهیم و به نظرم گل دوم مس رفسنجان در شرایط درستی به ثمر رسید.

 

.

 

سیدعلی در مورد گل مردود استقلال به مس رفسنجان در دقیقه 87 نیز اظهار کرد: برخورد آرمین سهرابیان با دروازه‌بان مس رفسنجان واضح بود و این گل به‌درستی مردود اعلام شد.

 

.

 

وی راجع به اینکه حامد لک دروازه‌بان مس رفسنجان بارها خودش را روی زمین انداخت و داور مسابقه نیز او را با کارت زرد جریمه نکرد، به تسنیم گفت: این اتفاقات در شرایط طبیعی مسابقه بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1682293

مهمترین اخبار ایران و جهان: