نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 10:00

دومین رویداد بر آستان آفتاب امروز به کار خود پایان می‌دهد

دومین رویداد بر آستان آفتاب بعد از یک هفته برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری امروز به کار خود در خمین پایان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، دومین رویداد بر آستان آفتاب بعد از یک هفته برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری امروز به کار خود در خمین پایان می‌دهد.

برنامه‌های آخرین روز از هفته فرهنگی خمین امروز با فعالیت گذر فرهنگ و هنر آغاز خواهد شد و بعد از آن نیز نمایشگاه آثار هنری عکس و اسناد در نگارستان روح الله آماده بازدید علاقمندان است.

برپایی کارگاه آموزشی فرهنگ و هنر، کارگاه آموزشی «پرسش و پاسخ بی حد و مرز در دنیای علم (مقدمات ستاره شناسی)»، فعالیت کتابخانه سیار در محل بیت، ارائه خدمات رایگان پزشکی با حضور پزشکان عمومی،  ارتوپدی، تغذیه،  متخصص داخلی و اپتومتریست و استقرار پایگاه سیار اهداء خون در محل بیت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

ارائه مشاوره رایگان اجتماعی خانوادگی و ازدواج، ارائه خدمات رایگان دارویی در داروخانه سیار، حضور ۶۰۰ دانش آموز در محل بیت  و بهره‌مندی از خدمات کارگاه‌های خلاقیت و آفرینش‌های هنری، آسمان نمای سیار، کتابخانه سیار، روایتگری امام و انقلاب، مسابقه، قصه گویی، نقالی و تئاتر خیابانی، عروسک کتابدار، تریلی تماشاخانه سیار در محل بیت  و برگزاری مراسم اختتامیه با حضور معاون وزیر ارشاد از دیگر برنامه‌‌های آخرین روز هفته فرهنگی خمین است.

پایان پیام

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630449

مهمترین اخبار ایران و جهان: