نیوز سیتی!
15 اسفند 1402 - 13:48

دورخیز برای ساخت چند سریال برای کودک و نوجوان تلویزیون/ ویژه‌های شبکه کودک و امید در نوروز و رمضان اعلام شد

محمدصادق باطنی مدیر شبکه‌های کودک و نوجوان تلویزیون به ویژه‌های این دو شبکه برای عید نوروز و رمضان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری مدیر شبکه کودک و امید ویژه اعلام برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان، رونمایی از فصل جدید ماجرای نوید، سند تربیتی شبکه کودک، نرم افزار فرااُمید و همچنین صفحه اختصاصی شبکه کودک و نوجوان در پیام‌رسان شاد برگزار شد.

محمدصادق باطنی در ابتدای این نشست تاکید کرد: با تمام محدودیت‌ها دست شبکه امید و کودک پر است. آنتن شبکه امید و کودک تولیدات تازه‌ای دارند. شبکه کودک در ایام ماه رمضان به بهانه جمع‌خوانی قرآن کریم و سرسفره خدا تبدیل به آنتن شبانه‌روزی می‌شود و 14 ساعت برنامه جدید داریم. در شبکه امید نیز در طول روز 9 ساعت برنامه جدید و تامینی داریم که برای اولین بار به این میزان برنامه جدید داریم.

وی افزود: در شبکه کودک چند اتفاق مهم در نوروز و رمضان می‌افتد. تحول شبکه در تولیدات عروسکی، 6 برنامه عروسکی و خبر از ورود شبکه به تولیدات نو در این عرصه دارد. اتفاق بعدی پخش 9 انیمیشن ایرانی سریالی جدید در شبکه که سابقه در نوروز و رمضان نداشته است که با تنوع جدیدی همراه باشیم.

باطنی به دو برنامه سحر و افطار شبکه کودک اشاره کرد: انعطاف رمضانی شبکه کودک به غیر از باکس سحرگاهی به عنوان برنامه پربیننده تربیت کودک و افطار جنگ دخترانه جشن فرشته‌ها که پس از اذان مغرب خواهیم داشت و آنتن شبکه را از نگاه دخترانه پیش می‌برد. این برنامه شاد و شیرین و تربیت گونه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه عروسک‌خونه خاطرنشان کرد: اتفاق دیگر آنتن، فصل دوم جشنواره عروسکی تلویزیونی عروسک‌خونه است. سال گذشته با موفقیت چشمگیر و قریب به 20 میلیون رأی مردم در شبکه شاد و 100 نمایش عروسکی به این جشنواره رسید و 22 به بخش رقابتی رفت در کنار داوری تخصصی، بچه‌ها هم انتخاب می‌کنند.

مدیر شبکه کودک و نوجوان تلویزیون ادامه داد: سال‌ها بود حوزه عروسکی از سبد برنامه کودک کنار گذاشته شده بود. یکی از این برنامه‌ها ماجراهای نوید فصل نهال من است. با موضوع درختکاری امروز آن را رونمایی کردیم حوالی 20 اسفند پخش آن آغاز می‌شود. کاراکترهای این انیمیشن روزانه به آنتن می‌آیند درباره درخت و درختکاری صحبت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1682605

مهمترین اخبار ایران و جهان: