نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 16:01

احیای شرکت تعاونی‌های اردستان در دستور کار باشد

اردستان‌-فرماندار اردستان گفت: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان درخواست داریم نسبت به احیای شرکت‌های تعاونی این شهرستان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا ظهر یک‌شنبه در بازدید از شرکت تعاونی اردستان، اظهار داشت: دیدگاه مثبت نسبت به شرکت تعاونی‌ها داریم چرا که در نتیجه تعاون، مشارکت و همیاری افراد موفق می‌شوند و کسب رتبه اول تعاونی آموزش از راه دور اردستان در سطح استان یک اتفاق خوب است.

وی افزود: اقدامات شرکت تعاونی آموزش از راه دور اردستان در رشد علمی شهرستان تأثیرگذار بوده و نشان‌دهنده این است که باید استعدادهای عالی شهرستان را شناسایی کنیم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان درخواست داریم نسبت به احیای شرکت‌های تعاونی این شهرستان اقدام کند چرا که شرکت‌های تعاونی در ایجاد یا احیا اشتغال در منطقه مؤثر هستند.

وحید نقوی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان اظهار کرد: در شهرستان اردستان حدود ۱۷۰ شرکت تعاونی وجود دارد که ۶۱ درصد شرکت تعاونی‌ها، فعال هستند و حدود ۶۶ شرکت تعاونی غیرفعال هستند.

وی یادآور شد: برنامه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان در سال جاری احیای تعاونی‌های راکد و غیرفعال است و در حال بررسی و احصا تعاونی‌ها هستیم تا تعاونی‌هایی که قابلیت دارند به چرخه تولید یا ارائه خدمت برگردند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان تصریح کرد: مطابق با سخنان مقام معظم رهبری، تعاون چشمه جوشش اشتغال است و اگر می‌خواهیم اشتغال رونق داشته باشد باید تعاونی‌ها را احیا کنیم همچنین در شهرستان اردستان شرکت‌های تعاونی رصد می‌شوند.

نقوی بیان کرد: در هفته تعاون سال جاری، شرکت تعاونی آموزش از راه دور رشد اردستان در حوزه خدماتی رتبه اول را در بین شرکت تعاونی‌های استان اصفهان کسب کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483305

مهمترین اخبار ایران و جهان: