نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 20:41

وحدت نیروهای مسلح موجب امنیت در مرزها شده است

معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: وحدت و همدلی نیروهای مسلح زمینه برقراری امنیت در مرزها را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از کانال پلیس ایلام، سردار حمید رضا اشراق معاون هماهنگ کننده فراجا، ضمن تسلیت اربعین حسینی و تقدیر از زحمات کلیه همکاران در ماموریت اربعین گفت: این ماموریت، توفیق بزرگی است که نصیب همکاران بنده در مجموعه انتظامی شده است.

وی در ادامه با اشاره به برقراری نظم و امنیت موجود در راهپیمایی بزرگ اربعین، خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی از مرز میرجاوه تا مرز مهران و چذابه با برنامه ریزی منسجم و حضور مستمر امنیت زائران را فراهم و بحمدالله تا کنون در این ماموریت سربلند بوده اند.

سردار اشراق ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات دولت انقلابی و همه دستگاه های اجرایی به دلیل فراهم نمودن امکانات موجود بیان داشت: این اقدامات سفری آسان را برای همه زائران ابا عبدالله الحسین(ع) فراهم کرده است.

 این مقام ارشد انتظامی در ادامه از وحدت، همدلی و همراهی نیروهای مسلح تقدیر و بیان داشت: این انسجام موجود زمینه برقراری امنیت مطلوبی را فراهم کرده است.

معاون هماهنگ کننده فراجا در خاتمه بیان داشت: همکاری و همدلی مناسبی در مرزهای شش گانه برقرار است که ان شاءالله رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مرزهای شش گانه کشور رخ نداده است‌.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1483749

مهمترین اخبار ایران و جهان: