نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 20:44

جشن مردمی «سلام بر پایان اسرائیل» در اصفهان برگزارشد

جشن مردم انقلابی و متدین اصفهان در میدان قدس اصفهان به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و حماس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مردم قهرمان پرور، مومن وانقلابی اصفهان شامگاه شنبه با خوشحالی ازعملیات غرورآفرین جبهه‌ مقاومت و حماس برعلیه رژیم غاصب صهیونیستی جشن بزرگ «سلام بر پایان اسرائیل» را برپا کردند.

آنان با حمایت ازعملیات «طوفان الاقصی» با شادی و هلهله در میدان قدس اصفهان تجمع کردند و بانگ الله اکبر سردادند.

عده ای از جوانان و روحانیون در این جشن با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و حماس به میدان آمده بودند و ازعملیات مبارک «طوفان الاقصی» به عنوان یک پیروزی بزرگ برای همه عدالت خواهان حمایت کردند.

آنان با شکرگزاری به درگاه خدای سبحان که بار دیگر نصرت خویش را به مجاهدان فی سبیل الله ارزانی داشت برای نابودی و محو کامل رژیم نامشروع صهیونیستی دعا کردند.

مردم متدین اصفهان با شعارهای خود به همه سردمداران ظلم و صهیونیست‌ها اعلام کردند که سیاست‌های آمریکا و اسرائیل علیه ملت‌ مظلوم فلسطین هر چند پیچیده و پرهزینه اما محکوم به شکست است.

جوانان غیور و مردم همیشه در صحنه اصفهان با بانگ های الله اکبر و مشت های گره کرده نشان دادند که رژیم مدعی نیل تا فرات امروز در برابر جبهه مقاومت به دریوزگی و ویرانگی افتاد و جبهه سراسری مقاومت که امتداد منطقه‌ای پیدا کرده دارای برگه‌های راهبردی هولناکی است که نابودی کیان رژیم نامشروع صهیونیستی را هدف خود قرار داده است.

این مراسم با شعارهای «الله اکبر» ، «مرگ بر آمریکا« و «مرگ بر اسرائیل» از میدان قدس برگزار شد تا نشان دهد که این مستضعفان هستند که وارثان زمین بوده و از قدرت و اقتدار مثبت بر روی زمین برخوردار خواهند شد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530993

مهمترین اخبار ایران و جهان: