نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 14:42

پیشنهاد ضدانقلاب: اکانت فیک درست کنید و داستان‌سرایی کنید

ضدانقلاب بعد از حادثه‌ای که متاسفانه برای «آرمیتا گراوند» پیش آمد به همان روش همیشگی، پیشنهاد ساخت اکانت جعلی و تولید فیک‌نیوز در شبکه‌های اجتماعی را دادند!

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: ضدانقلاب، سلطنت طلبان و اعضای گروهک تروریستی منافقین طی سال‌های گذشته همواره تلاش کرده اند با تحریف واقعیت، دروغ پردازی و عوض کردن جای ظالم و مظلوم برنامه های خود را برای مقابله با مردم و نظام اسلامی پیش ببرند و از زمانی هم که فضای مجازی شکل گرفته، این جریان با راه اندازی پرتعداد اکانت‌های فیک و با تولید گسترده فیلم‌ها و اخبار جعلی برای فریب افکار عمومی و جوانان ایران تلاش کرده اند.

نیروهای ضدانقلاب بعد از حادثه‌ای که متاسفانه برای «آرمیتا گراوند» پیش آمد به همان روش همیشگی و درست مثل ماجرای دروغ مهسا امینی و اعتراف به دروغ گویی شان در سی تی اسکن مغز، اینبار پیشنهاد ساخت اکانت جعلی و تولید فیک‌نیوز در شبکه‌های اجتماعی را دادند!

ضدانقلاب پس از حادثه بیهوشی آرمیتا گراوند با داستان سرایی های و انتشار گسترده پیام های گسترده ای با اکانت‌های فیک در فضای مجازی تلاش کرد تا نظام را مقصر جلوه دهد اما از آنجایی که چهره واقعی این جریان برای مردم بیش از بیش مشخص شده، نتوانستند به اهداف خود برسند.

استفاده ضدانقلاب و منافقین از اکانت های فیک در حالی است که طی سال های گذشته تصاویری از کاربران و سیستم‌های پرتعدادی که منافقین با استفاده از آنها در فضای مجازی با اسامی ساختگی به دروغ سازی و دورغ پردازی می پرداختند منتشر شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530405

مهمترین اخبار ایران و جهان: