نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 16:33

تولیدات مجازی باید متناسب با ذائقه مردم باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تولیدات مجازی باید در فضای عمومی جامعه احساس شود و مطابق با ذائقه مردم باشد به نحوی که همه قشرها را جذب کند و برای همگان قابل درک باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس رزمندگان ما در مقابل تانک‌های دشمن سینه سپر کردند و به شهادت رسیدند و امروزه جوانان ما در جنگ رسانه‌ای مقابل دشمن ایستاده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر در گذشته شخصیت‌های ما توسط صدام و منافقین ترور فیزیکی می‌شدند امروز در جنگ نرم ترور شخصیتی می‌شوند.

وی با اشاره به لزوم جهاد تبیین و تشکر از شرکت‌کنندگان در رویداد به دلیل احساس مسئولیت نسبت به این امر، بیان کرد: به‌روز بودن در این عرصه دارای اهمیت و داشتن سواد رسانه بسیار ضروری است.

حیدری افزود: تولیدات مجازی باید در فضای عمومی جامعه احساس شود و مطابق با ذائقه مردم باشد به نحوی که همه قشرها را جذب کند و برای همگان قابل درک باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اکنون که در سالگرد اغتشاشات قرار داریم، ماهواره‌ها و رسانه‌های خارجی فعالیت‌های خود را شتاب داده‌ و برای ایجاد التهاب در جامعه برنامه‌ریزی کرده‌اند لذا ضرورت دارد آمادگی خود را چندین برابر کنیم.

وی اظهار داشت: دشمن در مقابل انقلاب اسلامی تلاش دارد با ابزار هلهله نگذارد صدای رسای انقلاب به همگان برسد چرا که موفقیت‌های انقلاب اسلامی در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب بی‌سابقه است.

حیدری گفت: دولت برای تراز کردن ناترازی‌ها و توسعه همگانی کمر همت بسته است و می‌طلبد شما جوانان نیز با قدرت در جنگ رسانه‌ای تلاش کنید و دشمن را که قصد دارد آینده ایران را سیاه جلوه دهد و مردم را ناامید کند، شکست دهید.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469993

مهمترین اخبار ایران و جهان: