نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 14:28

۲۲۶ پروژه گازرسانی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

بیرجند- مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت ۲۲۶ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان محمودی صبح شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دولت بیان کرد: در دو سال گذشته هزار و ۴۷۶ پروژه با هزینه‌کرد ۹ هزار و ۹۵۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی گازرسانی به ۵۳۵ روستا با اعتبار هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان و ۲۸۵ واحد صنعتی و تولیدی با هزینه ۱۹۷ میلیارد تومان را از دیگر خدمات دو سال گذشته دانست و افزود: گازرسانی به سه هزار و ۶۴۷ واحد مسکن محرومین در سطح ۵۴۵ روستا با هزینه ۶۶ میلیارد تومان از دیگر اقدامات انجام شده است.

رحمانی با بیان اینکه در دو سال گذشته ۱۰ هزار و ۳۰۲ واحد طرح جهش مسکن با هزینه ۷۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از خط انتقال گاز دیهوک با هزینه ۷۲ میلیارد تومان و بهره‌برداری از هشت ساختمان با هزینه ۳۴ میلیارد تومان از دیگر خدمات دو ساله است.

بنا به گفته مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، گازرسانی به نواحی و شهرک‌های درمیان، زیرکوه و نهبندان با هزینه ۱۲ میلیارد تومان از دیگر اقدامات است.

وی اجرا و افتتاح خط تقویتی شوسف-نهبندان و خوسف-ماژان با هزینه ۹۹ میلیارد تومان را از دیگر خدمات انجام شده دانست و افزود: مصوبه خط انتقال گاز دوراهی دشتک-زابل -نهبندان-سربیشه با اعتبار هشت هزار میلیارد تومان به طول ۱۷۶ کیلومتر اخذ شده و در دست اجرا است.

رحمانی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت بیان کرد: طی این مدت ۲۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال افتتاح و ۲۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۴ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت: عملیات گازرسانی به ۱۲۸ روستای زیر ۲۰ خانوار با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان، گازرسانی به ۴۴ واحد صنعتی و ۱۴۴ واحد مسکن محرومین از جمله پروژه‌های هفته دولت است.

رحمانی گازرسانی به ۶۰۰ طرح مسکن روستایی، ۲۰ پاسگاه و برجک و گازرسانی به بازارچه‌های مرزی گلورده درمیان و دوکوهانه نهبندان را از دیگر پروژه‌های هفته دولت عنوان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469505

مهمترین اخبار ایران و جهان: