نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 14:39

۸۰ طرح اشتغال‌زای مددجویان کمیته امداد در پلدختر افتتاح شد

پلدختر - در چهارمین روز از هفته دولت در آئینی ۸۰ طرح اشتغال‌زایی و ۶۸ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در پلدختر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز یکشنبه در چهارمین روز از هفته دولت در آئینی با حضور امام‌جمعه، فرماندار، معاون فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسئولان پلدختر ۸۰ طرح اشتغال‌زایی و ۶۸ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سطح شهرستان افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این نهاد پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در راستای توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش است.

نبی‌الله ناظری، اظهار کرد: حدود ۸۵۲ طرح اشتغال‌زایی با اعتباری حدود ۸۳ میلیارد تومان سال گذشته در سطح شهرستان پلدختر توسط کمیته امداد تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: سهمیه اشتغال‌زایی کمیته امداد پلدختر امسال با پشتیبانی مسئولان با افزایش حدود ۵۰ درصدی به ۱۱۰ میلیون تومان رسیده است.

رئیس کمیته امداد پلدختر، گفت: ۸۰ طرح اشتغال‌زایی با تسهیلات کمیته امداد تا کنون با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این شهرستان اجرا شد.

ناظری، افزود: طرح اشتغال‌زایی مربوط به صید ولی گلیاری با اعتبار ۹۵۰ میلیون تومان به نمایندگی از ۸۰ طرح در سطح شهرستان پلدختر افتتاح شد.

وی یادآور شد: علی‌رغم اینکه احداث مسکن مددجویی یکی از سخت‌ترین کارها در کمیته امداد است، این نهاد در پلدختر در سال جاری ۶۸ واحد با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض، ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد مسکن به همراه آورده متقاضی در مجموع ۳۰ میلیارد تومان اعتبار آن است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر، افزود: امروز در چهارمین روز از هفته دولت یک واحد مسکن مددجویی با زیر بنای ۹۰ متر و ۹۰ میلیون تومان اعتبار به‌صورت ۷۰ میلیون تومان بلاعوض و ۲۰ میلیون تومان تسهیلات مربوط به یعقوب وند، به نمایندگی از سایر واحدها در سطح شهرستان، افتتاح شد.

ناظری، همکاری بانک‌های عامل به‌عنوان موتور محرکه شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را خوب توصیف کرد و گفت: جا دارد از همکاری آنها همچنین پرسنل به‌ویژه کارگروه اشتغال این نهاد قدردانی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471393

مهمترین اخبار ایران و جهان: