نیوز سیتی!
13 مهر 1402 - 22:51

درخشش امور مالیاتی در مسابقات ورزشی ادارات استان سمنان

اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان خوش درخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در سالن دانش دانشگاه سمنان برگزار شد.

این مراسم با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، مدیرکل دفتر حوزه استاندار سمنان، علی حسین‌پور مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان، فرماندار سمنان، مدیرکل اجتماعی استانداری سمنان، مسؤولان تربیت‌بدنی سپاه و فراجا و معاونان اداره کل و رؤسای ادارات ورزش و جوانان و اعضای هیأت استان و رؤسای هیأت‌های ورزشی شهرستان‌ها در سالن دانش دانشگاه سمنان برگزار شد.

در این مراسم، پس از سخنرانی استاندار سمنان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان و رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان از تیم‌های اول تا سوم در بخش‌های آقایان و بانوان با اهدای کاپ‌های قهرمانی و مدال و هدیه تقدیر شد.

تیم بانوان اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در این رقابت‌ها موفق به کسب مقام اول در رشته داژبال و نایب قهرمان در رشته آمادگی جسمانی بین دستگاه‌های اجرایی استان سمنان شدند.

تیم اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در رشته داژبال متشکل از زهره آسیابی، صفورا غایبی، عطیه حسنی‌نژاد، زینب باقی، فاطمه‌السادات خاتمی، منیژه معصومیان، سمیه ضمیری و مهرناز نوری‌نسب بر سکوی اول رقابت‌ها ایستاد.

همچنین تیم امور مالیاتی استان سمنان در رشته آمادگی جسمانی متشکل از زهره آسیابی، صفورا غایبی، وحیده جمشیدی، محبوبه باقرنژاد، سمیه غریب، حبیبه شاهی و بنت‌الهدی صادقی بر سکوی دوم این رقابت‌ها ایستادند.

در این مراسم، از بانوان ورزشکار اداره کل امور مالیاتی استان سمنان با اهدای لوح تقدیر و کاپ قهرمانی تقدیر به عمل آمد.

در پایان، هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان از تمام سازمان‌ها و افرادی که در برگزاری و اجرای این دوره از مسابقات از ابتدا تا انتها همکاری داشتند، قدردانی کرد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1528405

مهمترین اخبار ایران و جهان: