نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 00:08

کاهش تصدی‌گری به بهبود وضعیت تولید می‌انجامد

اصفهان - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای بهبود وضعیت تولید، باید تصدی‌گری را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی‌آبادی شامگاه سه‌شنبه، با حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور فعالان اقتصادی استان اصفهان، اظهار کرد: ما باید تا جای ممکن تصدی‌گری را کم کنیم و اجازه دهیم تولید مسیر خودش را پیدا کند؛ تنها باید هنگام خطر از چنین موضوعی جلوگیری کرد.

وی گفت: بخش خصوصی، صاحبان سرمایه و صنف، نخبگان اقتصادی کشور هستند و چکیده سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند و برای حل مشکلات موجود باید بخش خصوصی و بخش دولتی به کمک یکدیگر چالش‌ها را حل کنند.

وزیر صمت خاطرنشان کرد: لازم است فعالان بخش خصوصی در کنار مطرح کردن چالش‌ها راه حل مناسبی را هم برای آن ارائه دهند زیرا خود مشغول آن فعالیت هستند و بنابراین بهترین راهکار برای حل آن چالش را نیز می‌دانند.

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان، نیز در این رویداد خطاب به وزیر صمت گفت: اصفهان متفاوت از سایر استان‌هاست و فعالان اقتصادی این استان بیشتر دغدغه‌های ملی دارند بنابراین باید به دنبال حل مشکلات آنها باشیم.

وی افزود: برای حل این مشکلات درخواست می‌شود زمان‌های مشخصی در ماه برای دیدار فعالان اقتصادی اصفهانی با مقام وزارت و معاونان مربوطه تعیین شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476105

مهمترین اخبار ایران و جهان: