نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 22:50

آیین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: فردا همزمان با هشتم شهریور، آیین بزرگداشت شهدای این روز و فصل تابستان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری آئین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در اردبیل، اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح و در مسجد هاشمیه سلمان‌آباد اردبیل برگزار می‌شود تا در کنار تجلیل از شهدای دولت، شهدای فصل تابستان اردبیل نیز مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

وی تصریح کرد: هشتم شهریور یادآور تلخ‌ترین خاطرات دوران اوایل انقلاب است که در این روز منافقان کوردل خدمتگزاران صدیق این نظام و ملت را جاودانه کرده و نعمت خدمتگزاری آنها را از دست این ملت گرفتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در چنین روزی منافقان کوردل ۲ اسوه خدمت و دیانت شهیدان رجایی و باهنر را با همراه تعدادی از اعضای دولت به شهادت رسانده و ملت ایران را در ماتم از دست دادن عناصر خدوم و تلاشگر غرق عزا کردند.

حجت‌الاسلام باقری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف ارج نهادن به خدمات صادقانه شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل و تکریم از شهدا، مراسم بزرگداشتی را فردا در مسجد هاشمیه سلمان‌آباد اردبیل برگزار می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از عموم مردم شهیدپرور اردبیل به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اصناف، بازاریان، روحانیون، نیروهای مسلح و کارکنان ادارات و سازمان‌ها دعوت شده تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

حجت‌الاسلام باقری اضافه کرد: انقلاب اسلامی در این چهار دهه با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو بوده که با گذر از همه این سختی‌ها و دشواری‌ها امروز کشور ما در اوج اقتدار، عظمت و امنیت است و ما باید قدر این نعمت‌های ارزشمند را بدانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر اردبیل، در سایر شهرهای استان نیز آئین‌های بزرگداشت شهدای دولت برگزار می‌شود تا ما بتوانیم بر تداوم راه عزتمند آنها تأکیدی مجدد داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476005

مهمترین اخبار ایران و جهان: