نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 12:07

۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان کشف شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: طی ۱۴ روز اخیر و در عملیات جداگانه سرجمع ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و هفت قاچاقچی عمده نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه طی ۱۴ روز اخیر در سراسر استان به همت مأموران انتظامی در پلیس مبارزه با مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد، تاکید کرد: در این راستا هفت نفر قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات هفت دستگاه خودرو نیز توقیف شده است، افزود: این خودروها در تعقیب و گریز و کشفیاتی که مأموران انتظامی داشتند، توسط قاچاق چیان به کار گیری می‌شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه اجرای عملیات‌های ضربتی و غافلگیرانه برای مقابله با قاچاق چیان مواد مخدر در زمره اقدامات در دستور کار پلیس است، گفت: استان سمنان منطقه‌ای ناامن برای قاچاق چیان است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان که در زمره دغدغه‌های مردم نیز محسوب می‌شود دیگر اقدامی بود که در دستور کار قرار گرفته است، ابراز کرد: ۶۵ نفر از خرده فروشان طی دو هفته اخیر در استان سمنان دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد نسبت به توزیع انواع مواد مخدر به خصوص در بین جوانان اقدام می‌کردند، افزود: این خرده فروشان در واقع سرکرده‌های اصلی توزیع مواد مخدر در محله‌ها بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463605

مهمترین اخبار ایران و جهان: