نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 15:56

اجرای محدودیت‌ ترافیکی از امروز به مدت ۶ روز در جاده کرج -چالوس

کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از اجرای محدودیت‌ ترافیکی از امروز به مدت ۶ روز در جاده کرج -چالوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، محدویت‌های ترافیکی از امروز سه شنبه ۲۱ شهریور تا دوشنبه هفته آینده ۲۷ شهریور در جاده‌کرج- چالوس و دیگر جاده‌های کشور اجرا می‌شود.

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ الی ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد محورهای قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است.

۲. سواری:

الف) محور کندوان:

۱- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۶/۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۶/۲۵، ۲۶ و ۲۷ از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

ب) محور هراز:

۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۶/۲۳، ۲۴ و ۲۵ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496593

مهمترین اخبار ایران و جهان: