نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 10:30

تقدیر استاندار از سرمایه‌گذاری مخابرات در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی کردستان

استاندار کردستان سرمایه‌گذاری ۲۰۵ میلیارد تومانی مخابرات طی ۵ ماهه امسال در استان و تلاش‌ و برنامه‌ریزی این مجموعه برای ایجاد و ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی در استان را ستودنی و شایات تقدیر خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس لز سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در مراسم افتتاح ۱۲۸ پروژه مخابراتی در کردستان اظهار کرد: جای بسیار خوشحالی است که مخابرات کردستان در زیرساخت‌های ارتباطی که جزو نیازهای استان است، پیشگام در کشور است و اهتمام جدی دارند.

استاندار کردستان تصریح کرد: هر اندازه پیشرفت می‌کنیم سهم سرمایه‌گذاری مخابرات و دستگاه‌های تابعه زیاد می‌شود.

وی اعلام کرد: کردستان در بسیاری از این پروژه‌ها پیشگام است و سهم خوبی در کشور داشته است که سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته کردستان و بیش از سال گذشته در ۵ ماهه امسال سرمایه‌گذاری شده است شاخص‌های مهمی در موفقیت در کردستان است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مخابرات براساس اولویت‌ها در استان سرمایه‌گذاری کرده است و این سرمایه‌گذاری در تمام شهرستان‌ها بوده که بیانگر برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی است.

وی اضافه کرد: هر اندازه پیش می‌رویم نیازهای جامعه بیشتر می‌شود ضمن اینکه تقاضاها هم نسبت به گذشته متفاوت‌تر است.

زارعی‌کوشا گفت: زیرساخت‌ها و تکنولوژی‌های حوزه ارتباطی سالانه و روزانه ارتقا پیدا می‌کند و موجب پیشرفت می‌شود که نیاز است بیش از گذشته در تخصیص اعتبارات و تجهیزات به مخابرات توجه شود.

وی ادامه داد: امروز افتتاح این طرح‌ها نقطه عزیمتی برای ماه‌های باقی‌مانده از سال است و این حجم سرمایه‌گذاری و خدمت‌رسانی توقع ما از مخابرات را بیشتر می‌کند.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: کردستان در فایوجی هم جز استان‌های پیشگام است و همین بیانگر بالندگی مخابرات کردستان در کشور است که بنده از مدیر استان و مجموعه مخابرات استان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1482705

مهمترین اخبار ایران و جهان: