نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 20:48

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریست جهان است

شیراز - تولیت حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) گفت: یکی از قدرتمندترین سازمان‌های ضدتروریستی در جهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم کلانتری شامگاه چهارشنبه در مراسم تقدیر از فرزاد بادپا خادم آستان احمد ابن موسی (ع) که تروریست تکفیری را خلع سلاح کرد، بیان کرد: یکی از دلایلی که موجب شده تا کشور ایران از گزند دشمنان در امان باشد شهدایی است که در راه اعتلای اسلام جان خود را تقدیم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: نباید فعالیت‌های تروریست‌ها را تنها معطوف به حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) دانست؛ زیرا این افراد و حامیان آنها در تلاش‌اند تا شرایطی برای گسترش ناامیدی و ایجاد هرج‌ومرج در کشورهای اسلامی ایجاد کنند.

به گفته این مقام مسئول جریان تکفیری داعش در تلاش است تا با یدک کشیدن نام اسلام جریان‌های انقلابی و حامی مظلومان جهان را منحرف کرده و با حمایت حامیان امریکایی و اسرائیلی خود نقشی در فراهم‌کردن شرایط نامناسب در کشورهای اسلامی داشته باشد.

تولیت آستان شاه‌چراغ (ع) تصریح کرد: استکبار جهانی اهداف مشخصی در ایجاد داعش داشته و تمامی این عملیات‌های تروریستی در این راستا است که کشورهای اسلامی تضعیف شوند.

کلانتری با اشاره به دیدار خود با دبیرکل جنبش اسلامی «عهدالله» و معاون «حشدالشعبی» عراق گفت: آقای سید هاشم الحیدری که چند روز پیش به این حرم مطهر مشرف شده بودند، عنوان کردند که تا به اکنون اینجا سومین حرم اهل بیت (ع) است، اما اکنون حرم اول شدید، کل دنیا این حرم را نظاره می‌کنند و اینجا می‌تواند مرکز پیام انقلاب اسلامی باشد،

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی یکی از بزرگ‌ترین سرداران ضدتروریسم در جهان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی در جهان است؛ اما سلطه دشمنان در فضای رسانه‌ای موجب شده تا این موضوع در جهان مسکوک بماند.

گفتنی است در این مراسم از فرزاد بادپا تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465149

مهمترین اخبار ایران و جهان: