نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 17:36

صادرات تجهیزات پزشکی ایران به 80 کشور جهان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کشور ما دارای ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف دارد، افزود: من باب مثال ما در حوزه تجهیزات پزشکی به ۸۰ کشور تجهیزات صادر می‌کنیم و پیشنهاد می‌شود این دستاوردها در قالب قصه‌گویی به کودکان گفته بشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از کتابخانه‌ عمومی علامه شیخ عبدالکریم زنجانی با اشاره به افتتاح این کتابخانه در زنجان با رویکرد جدید اظهار داشت: خوشحالم از اینکه کتابخانه‌های عمومی از قالب سنتی در آمده است و به نوعی پوست اندازی کرده است.
وزیر ارتباطات  با بیان اینکه این کتابخانه شبیه یک مرکز فرهنگی است تا اینکه کتابخانه باشد با تاکید بر آموزش کار گروهی بر کودکان و نوجوانان تصریح کرد: امیدوارم خلاءهایی که در حوزه فرهنگی در سال‌های اخیر با آن روبه‌رو بودیم جبران شود.
وی با اشاره به برنامه‌های عملی وزارت آموزش و پرورش در راستای تعلیم و تربیت و پرورش افزود: سعی شود که همزمان با این برنامه‌ها، برنامه‌های خانواده محور هم ترویج و تقویت شود.

زارع پور با بیان اینکه دشمن تمام تمرکز خود را بر روی نوجوانان و جوانان گذشته آنها را نسبت به نظام و دستاوردهای آن نا امید کند، گفت: باید درصدد باشیم امید و ایمان را  در این نسل تقویت کنیم و اگر این نسل امیدوار باشند به نظام اعتماد دوچندانی خواهند داشت و از یک سو هم ایمانشان تقویت می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: بهتر می‌شود اگر دستاوردهای نظام را در قالب هنر و یا به صورت نمایشگاه در این مراکز به نسل نوجوان و کودکان نشان داده شود.
وی با بیان اینکه کشور ما دارای ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف دارد، افزود: من باب مثال ما در حوزه تجهیزات پزشکی به ۸۰ کشور تجهیزات صادر می‌کنیم و پیشنهاد می‌شود این دستاوردها در قالب قصه‌گویی به کودکان گفته بشود.
زارع پور در ادامه با اشاره به راه‌اندازی اینترنت کودک و نوجوان، یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اینترنت کودک و نوجوان راه‌اندازی شده است و یک جستجوی ایمن و محیطی سالم در اختیار خانواده‌ها برای رصد فعالیت کودکان خود گذشته‌ایم.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1473805

مهمترین اخبار ایران و جهان: