نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 19:09

اتمام پروژه های نیمه تمام قم اولویت استانداری است

قم- استاندار قم اتمام پروژه های نیمه تمام استان را از جمله اولویت های استانداری در دوره جدید برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری استاندار قم بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد اظهار داشت: از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت که اعتماد کردند و مسئولیت استانداری قم را به محول کردند تشکر می‌کنم.

استاندار قم با تقدیر از تلاش‌های شاهچراغی استاندار سابق قم گفت: امیدوارم بتوانیم در این دوره خدمات خوبی به مردم شریف استان قم ارائه دهیم که در این راستا اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان از اولویت‌ها است که این امر مورد تاکید رئیس جمهور نیز بوده است.

آقامیری ابراز داشت: به منظور پیگیری پروژه‌های نیمه تمام استان، کارگروهی در استانداری تشکیل خواهد شد و شخص استاندار نیز در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

وی ابراز داشت: همه شهر قم، در حقیقت حرم به شمار می‌رود و اقدامات و پروژه‌هایی که در این استان اجرایی می‌شود باید دارای پیوست فرهنگی متناسب باشند.

استاندار قم عنوان داشت: تکمیل فرودگاه قم از جمله تأکیدات رئیس جمهور است که امیدواریم با مجوزی که برای این مجموعه صادر شده است بتوان با بهره گیری از توان بخش خصوصی جهت تکمیل این پروژه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به پروژه نیمه تمام مونوریل قم بیان داشت: مونوریل امروز با اعصاب و روان مردم بازی می‌کند و از نظر بهداشت روانی جامعه را تحت تأثیر مستقیم قرار می‌دهد.

آقامیری ابراز داشت: معتقدیم که کارشناسان امر، باید جمع بندی لازم را داشته باشند و در استان به یک تصمیم واحدی در خصوص سرنوشت مونوریل برسیم و بر همان اساس عمل کنیم حتی اگر قرار است جمع آوری شود این موضوع با صداقت با مردم درمیان گذاشته شود.

وی عنوان داشت: ریل‌های داخل شهر که سیما و منظر نازیبایی به قم داده، باید برچیده شود و در این زمینه دستگاه‌ها باید همراهی‌های لازم را داشته باشند.

استاندار قم با تاکید بر رسیدگی به امور مردم در ادارات گفت: باید در جهت پیگیری درخواست‌های مردم همت مضاعفی کرد و این امر قابل قبول نیست که مردم پشت در اتاق مدیر معطل بمانند.

وی گفت: تلاش می‌شود تا شورای اداری استان قم هر ماه با حضور یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم برگزار شود و مسائل مورد پیگیری قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473849

مهمترین اخبار ایران و جهان: